news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Beavis and Butt-Head Do the Universe با انتشار تریلر اعلام شد

پارامونت+ اولین تریلر رسمی فیلم «بیویس و بات-هد به فضا می‌روند» (Beavis and Butt-Head Do the Universe) را منتشر کرد. این فیلم نسخه احیا شده‌ای از سریال انیمیشن «بیویس و باتد-هد» است که در دهه ۱۹۹۰ پخش شد. این تریلر فیلم را «احمقانه‌ترین فیلم علمی-تخیلی تاریخ» می‌خواند و جزئیاتی تازه از «داستان» فاش می‌کند.

بیوی و بات-هد در این فیلم در یک کمپ فضایی در سال ۱۹۹۸ به سر می‌برند و پس از آنکه با یک شاتل فضایی درون یک سیاه‌چاله می‌افتند به زمان حال می‌رسند. آن‌ها در دنیای امروز عشق را جستجو می‌کنند و با معضل آی‌فون کنار می‌آیند. «مایک جاج» نویسنده، کارگردان و صداپیشه هر دو شخصیت برای این فیلم بازگشته است.

این عنوان تنها آغازی برای بازگشت «بیویس و بات-هد» خواهد بود و این دو شخصیت در یک سریال تلویزیونی جدید نیز به حیات خود ادامه می‌دهند. تمامی فصل‌های پیشین این سریال که از ام‌تی‌وی پخش شده بودند، به همراه فیلم و سریال جدید از پارامونت+ در دسترس خواهند بود.

سریال «بیویس و بات-هد» در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد و از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ روی ایر رفت. در سال ۱۹۹۶ نیز یک فیلم تحت عنوان «بیویس و بات-هد به آمریکا می‌روند» (Beavis and Butt-Head Do America) برای این دو شخصیت منتشر شد. این سریال در سال ۲۰۱۱ برای یک فصل جدید بازگشته بود. در سریال و فیلم‌های قبلی «دمی مور» و «بروس ویلیس» سابقه صداپیشگی دارند.

«بیویس و بات-هد دنیا را می‌سازند» ۲۳ ژوئن از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید