news-background
news-background

واکنش هالیوود به کشتار ۱۹ دانش‌آموز در تگزاس؛ پخش قسمت پایانی فصل چهارم سریال FBI لغو شد

بعضی از سلبریتی‌های هالیوود و سیاستمدارانی چون «باراک اوباما» به کشته شدن ۱۴ کودک و یک آموزگار در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی ایالت تگزاس واکنش نشان دادند. سه‌شنبه این هفته یک جوان ۱۸ ساله مسلح که «سالوادور راموس» شناسایی شده، در این مدرسه به روی دانش‌آموزان آتش گشود و در نهایت جانش را هم از دست داد.

به دنبال وقوع این تراژدی، شماری از سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند. «جو بایدن» می‌نویسد: «چرا؟ چرا باید با این کشتار زندگی کنیم؟»

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق ایالات متحده می‌گوید: «خداوند یاد این قربانیان را گرامی بدارد، و با پیام انجیل، دل‌شکستگان و زخم‌های آنان را التیام بخشد.»

«متیو مک‌کانهی» می‌نویسد: «می‌دانید که یک کشتار جمعی دیگر در زادگاه من یووالدی تگزاس ریو داده؟» او اضافه می‌کند:‌ «این یک اپیدمی است که می‌توانیم مدیریتش کنیم، و صرف نظر از جناحی که هوادارش هستیم، می‌دانیم که می‌توانیم بهتر عمل کنیم. باید بهتر عمل کنیم. باید اقداماتی صورت بگیرد که هیچ والدینی آنچه والدین یووالدی تحمل کرده‌اند را تجربه نکند. درخواست حقیقی برای اقدام کردم برای همه مردم آمریکا این است که نگاهی عمیق و طولانی‌تر به آینه بیندازیم و از خود بپرسیم: «برای چه چیزی واقعاً ارزش قائلیم؟» چه فداکاری کوچکی می‌توانیم امروز انجام دهیم تا فردا ملت و حکومت و محله‌هایی سالم‌تر و امن‌تر داشته باشیم؟»

«استیون کر» سرمربی تیم بسکتبال «گلدن استیت واریورز» در یک کنفرانس مطبوعاتی به تندی به این اتفاق واکنش نشان داده و می‌گوید: «کی می‌خواهیم کاری انجام دهیم؟ خسته شده‌ام از اینکه با قربانیان چنین حوادثی ابراز همدردی کنم. خسته شده‌ام از ادای احترام با یک دقیقه سکوت. معذرت می‌خواهم، ببخشید، دیگر کافی است.» او در ادامه از سناتورهایی انتقاد می‌کند که با قانون ممنوعیت حمل اسلحه مخالفت می‌کنند.

«لورن هرگی» خواننده می‌نویسد: «۱۴ کودک برادر. ۱۴.»

«لبران جیمز» می‌گوید: «فقط باید تغییری ایجاد شود! باید! برای همه کسانی که این روزها کودکی در مدرسه دارند دعا می‌کنم.»

«تیلور سوییفت» می‌نویسد: «پر از خشم و اندوهم، و ویران از کشتار یووالدی. از [کشتار] بوفالو، لاگونا وودز و بسیاری دیگر. از نحوه سازگار شدن ما به عنوان یک کشور، با غم عمیق و غیرقابل‌تحمل. حرف‌های استیون [کر] بسیار درست است و تأثیر عمیقی دارد.»

شبکه سی‌بی‌اس در واکنش به این حادثه قسمت پایانی سریال «اف‌بی‌آی» (FBI) را پخش نکرد. داستان این اپیزود در مورد تلاش مقامات برای جلوگیری از کشتار در یک مدرسه بوده است.

پلتفرم اپل تی‌وی+ نیز مراسم فرش قرمز فصل دوم سریال «جسمانی» (Physical) را در واکنش به این اتفاق لغو کرده است. فصل دوم این مجموعه از ۳ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۸

این اتفاق اگه ایران افتاده بود تمام دنیا ایرانو تحریم میکرد اما چون آمریکا هست هیچ اتفاقی نمیوفته

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴

همانطور که مافیا نمیزاره خودرو وارد بشه مردم تو جاده ها قتل عام میشن تو آمریکا هم مافیا اسلحه حتی به بیماران روانی هم اسلحه میفروشه و نمیزاره یه قانون درست براش نوشته بشه

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۱۱

متاسفانه از این قبیل کشتارها تو آمریکای خراب شده زیاد اتفاق میفته

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۸

عوضش امنیت دارن

نمایش اسپویل