news-background
news-background

حضور عضوی از لیگ عدالت در فیلم جوخه انتحاری

همچنان که دنیای سینمایی DC با سرعت در حال حرکت است و 2 روز دیگر "جوخه انتحاری" و سال دیگر "لیگ عدالت" اکران میشود، فیلم سازان تصمیم به یک کراس اوور بین شخصیتهای این دو فیلم گرفته اند.

پس از شایعات حضور بتمن (بن افلک) در فیلم جوخه انتحاری و تایید آن، کمپانی برادران وارنر از حضور ابرقهرمانی دیگر در این فیلم رونمایی نمود.

سازندگان تایید کردند که ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش "فلش" در این فیلم حضور خواهد یافت و باتوجه به گفته های سایت اسکرین رنت (Screen Rant) حضور او کوتاه خواهد بود. شایعات حضور فلش در فیلم جوخه انتحاری از زمان انتشار عکسی از شخصیت بومرنگ در کمیک کان 2016، که در تماس با یک رعد و برق بود، شروع شد.

شخصیت فلش قبلا در فیلم "بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت" حضوری کوتاه داشته است و سایت اسکرین رنت اعتقاد دارد حضور او در "جوخه انتحاری" مربوط به زمانی است که بروس وین همانند نیک فیوری( با بازی ساموئل ال جکسون) در دنیای مارول، درحال جمع کردن ابرقهرمانان در قالب یک تیم است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

واقعا تمام اخبار و شایعات جالب و هیجان انگیز شده اند ولی باید تا روز اکران صبر کرد و دید که جدیدترین فیلم از مجموعه فیلمهای مرتبط DC، با کارگردانی دیوید آیر، موفق خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید