news-background
news-background

یک زن معترض و برهنه مراسم فرش قرمز فیلم Three Thousand Years of Longing در کن را به اخلال کشید

مراسم فرش قرمز فیلم «سه هزار سال آرزو» (Three Thousand Years of Longing) به کارگردانی «جرج میلر» در کن به هرج‌ومرج کشیده شد. ساعاتی پیش ویدیویی از یک زن برهنه در حال فریاد کشیدن روی فرش قرمز این فیلم شبکه‌های اجتماعی را به لرزه درآورد. این زن به سرعت توسط چند مأمور حراست از محل برگزاری مراسم دور شد.

روی کمر این زن واژه «تفاله» (Scum) نوشته شده بود و رنگ قرمز روی پای او دیده می‌شد. رنگ زرد و آبی پرچم اوکراین نیز روی سینه این زن به همراه جمله «به ما تجاوز نکنید» نقاشی شده بود.

این اتفاق مقابل کاخ جشنواره و در مراسم فرش قرمز اولین فیلم بلند میلر از سال ۲۰۱۵ و «مکس دیوانه:‌ جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) روی داد. در این فیلم سویینتون نقش ادیبی را بازی می‌کند که به یک جن با بازی «ادریس البا» برمی‌خورد. پس از هدایت شدن زن به خارج از محل برگزاری مراسم، میلر، البا و سویینتون به روی فرش قرمز بازگشتند.

ورود به کاخ جشنواره کن پس از عبور از چند مرحله بازرسی امنیتی صورت می‌گیرد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۴۳

این اعتراض ربطی به این فیلم داشت یا اعتراض کلی برای اکراین بود ؟

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۴

این مسخره بازی چند ساله تو اوکراین مد شده بود یه عده آدم بی مایه هر جایی میرفتن لخت میشدن جبغ داد میکردن فقط برای جمع کردن توجه ها واقعا هیچ کار مفیدی هم انجام نمیدادن کلی آدم بی مایه دیگه رو هم از مخصوصا چنتا کشور عرب جمع کردن بینشون حتی ایرانی هم توشون هست واژه دلقک بیشتر بهشون میاد

نمایش اسپویل