news-background
news-background

تیزر سریال Terminal List: تلاش کریس پرت برای اثبات سلامت روان

اولین تیزر سریال «ترمینال لیست» (‍The Terminal List) آمازون پرایم ویدیو با بازی «کریس پرت» منتشر شد. پرت در این مجموعه تلویزیونی با «آنتوان فوکوآ» کارگردان «هفت دلاور» (Magnificent Seven) همکاری کرده است. نویسندگی سریال به «دیوید دی‌جیلیو» سپرده شده در حالی که فوکوآ قسمت اول را کارگردانی کرده است.

«ترمینال لیست» در مورد «ریس» با بازی پرت است که جوخه‌ او در یگان ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکا تحت تهاجم قرار می‌گیرد. او پس از بازگشت به خانه در حالی که سعی دارد خاطرات آن حادثه را فراموش کند، متوجه می‌شود که نیروهایی علیه او فعالیت می‌کنند. این سریال درام از رمانی به همین نام نوشته «جک کار» اقتباس و توسط ام‌آر‌سی تله‌ویژن به تولید رسیده است.

دیگر بازیگران سریال «کنستانس وو»، «تیلیو کیچ»، «جین تریپلهورن»، «رایلی کیو»، «آرلو مرتز»، «جی کورتنی»، «جی‌دی‌ پاردو»، «پاتریک شوارزنگر»، «لامونیکا گارت»، «استیون بیشاپ»، «تاینر راشینگ»، «جارد شا»، «کریستینا ویدال»، «نیک چینلاند»، «متیو راچ»، «وارن کول» و «الکسیس لودر» خواهند بود.

پرت که به زودی در «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) دیده خواهد شد، به تازگی بازی در «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy 3) «جیمز گان» را به پایان رسانده و نقش «استار-لرد» را تابستان آینده در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) تکرار می‌کند.

«ترمینال لیست» ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید