news-background
news-background

دکترای افتخاری تیلور سوییفت از دانشگاه NYU: اشمئزاز را بپذیرید

«تیلور سوییفت» بازیگر و خواننده برنده گرمی، چهارشنبه این هفته یک دکترای افتخاری از دانشگاه «ان‌وای‌یو» دریافت کرد. سوییفت پس از دریافت دکترا سخنرانی غیرمرسومی ارائه داد.

سوییفت در ابتدا گفت: «سلام. من تیلور هستم. آخرین باری که در استادیومی به این وسعت بودم، با کفش پاشنه‌بلند می‌رقصیدم و یک لباس رقص پرزرق‌وبرق پوشیده بودم. این لباس خیلی راحت‌تر است.»

بازیگر «گربه‌ها» (Cats) برای دریافت «دکترای هنرهای زیبا» لباسی به رنگ سیاه و بنفش به تن داشت و در دانشگاه نیویورک حضور پیدا کرد. در این رویداد برای فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار می‌شد که در حین پاندمی مراسمی برای آن‌ها ترتیب داده نشده بود. با توجه به افزایش جمعیت این مراسم در استادیوم یانکی نیویورک برگزار شد.

سوییفت ادامه می‌دهد: «زندگی می‌تواند سنگین باشد، به‌ویژه اگر بخواهید به‌یکباره بارش را به دوش بکشید. بخشی از رشد و ورود به فصل‌های جدید زندگی در مورد به دست آوردن و رها کردن است. ثانیاً، یاد بگیرید که در کنار اشمئزاز زندگی کنید... در یک فاز از زندگی‌ام، در تمام طول سال ۲۰۱۲، مثل یک زن خانه‌دار دهه ۱۹۵۰ لباس پوشیدم. اما می‌دانید؟ لذت می‌بردم.»

این خواننده اضافه می‌کند: «نوجوان بودم در حالی که این پیام را به من می‌دادند که اگر اشتباهی مرتکب نشوم، همه کودکان آمریکایی به فرشتگانی بی‌نقص تبدیل خواهند شد. اما اگر می‌لغزیدم، تمام ساکنین زمین از مسیر منحرف می‌شدند و خطا متوجه من می‌بود و باید تا ابد و همیشه در زندان ستاره پاپ بودن اسیر می‌شدم.»

سوییفت در بخش دیگری از سخنرانی می‌گوید: «گاهی خراب خواهید کرد. من هم همین‌طور. اما وقتی من خراب می‌کنم به احتمال زیاد در اینترنت در موردش می‌خوانید. اتفاقات ناگواری برای ما پیش می‌آید. احیا خواهیم شد. از آن‌ها درس می‌گیریم. بیشتر رشد می‌کنیم و به خاطرش مقاوم‌تر خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۰۵

خودشیفتگی تا این حد!!!. مترجم بیچاره ی این مقاله هم مونده اینهمه چرت و پرت رو چطور ترجمه کنه! یک سخرانی غیر الهام بخش از محصولات دنیای نحس سرمایه داری.!

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۲:۰۷

ایشون ۲۰ دقیقه سخنرانی کرد قطعا با یه خلاصه که خوندنش دو دقیقه هم طول میکشه قرار نیست متوجه کل حرفاش بشی. اتفاقا سخنرانی کاملش خیلی الهام بخش بود.

نمایش اسپویل
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵

کسی فهمید کلا چی گفت ؟

نمایش اسپویل
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۶

نه. ما هم نفهمیدیم

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

بی اهمیته

نمایش اسپویل