news-background
news-background

پیش‌درآمد Yellowstone: هریسون فورد و هلن میرن به سریال 1932 پیوستند

دو بازیگر شناخته‌ دیگر به دنیای تلویزیونی «یلواستون» (Yellowstone) ملحق شدند. پارامونت+ سه‌شنبه این هفته (۱۷ مه) اعلام کرد که «هریسون فورد» و «هلن میرن» در سریال پیش‌درآمد «۱۹۳۲» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این شبکه جزئیات بیشتری از این پروژه به تهیه‌کنندگی «تیلور شریدان» منتشر نکرده جز اینکه سریال «نسل جدیدی از اعضای خانواده داتن» در اوایل قرن بیستم را نشان خواهد داد «وقتی که پاندمی، خشکسالی تاریخی، پایان دوران «ممنوعیت»، و «افسردگی بزرگ» همگی به غرب سرایت کرده بود.»

پارامونت+ به تازگی سریال اسپین‌آف «۱۸۸۳» (1883) با بازی «تیم مک‌گرا» و «فیث هیل» در نقش جیمز و مارگارت داتن را پخش کرده است. دیگر بازیگران این سریال «سم الیوت»، «لامونیکا گرت»، و «ایزابل می» بودند.

این هفته گزارش شد که فیلمبرداری فصل پنجم «یلواستون» با بازی «کوین کاستنر» در نقش «جان داتون» آغاز شده است. فصل چهارم این سریال ۱۱ میلیون بیننده داشت و نامزد جایزه «اتحادیه بازیگران» (SAG) شد.

شریدان سریال‌های «شهردار کینگزتون» (Mayor of Kingstown)، «شیرزن» (Lioness)، «شاه تولسا» (Tulsa King) و چندین عنوان دیگر را برای پارامونت+ ساخته است.

فورد و هلن در سال ۱۹۸۶ در درام «ساحل مسکیتو» (The Mosquito Coast) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید