news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۱/۲/۲۴

فیلم ماجراجویانه و اکشن «شهر گمشده» با بازی «ساندرا بولاک»، «چنینگ تیتوم» و «دنیل ردکلیف» این هفته به رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی رسید. این فیلم که در ماه آوریل در سالن‌های سینما اکران شده بود، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۹ درصد دریافت کرده است.

فیلم حماسی و اکشن «شمالی» با بازی «الکساندر اسکارزگارد»، «نیکل کیدمن»، «آنیا تیلور-جوی»، «ویلم دافو»، «بیورک» و بسیاری دیگر جمعه گذشته از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به رتبه دوم رسید. «شمالی» سومین اثر «رابرت اگرز» پس از «ساحره» و «فانوس دریایی» است.

«جانوران شگفت‌انگیز ۳» برادران وارنر و «سونیک خارپشت ۲» پارامونت به ترتیب رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند، در حالی که «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز»‌ و بازی «رابرت پتینسون» در جایگاه پنجم ایستاده است. فیلم ابرقهرمانی جدید مارول یعنی «دکتر استرنج ۲» با بازی «بندیکت کامبربچ»، «الیزابت اولسن» و بسیاری دیگر که این هفته از فروش جهانی ۵۵۰ میلیون دلاری عبور کرده، در رتبه ششم جای گرفته، و انیمیشن «آدم‌بدها» دریم‌ورکس به رتبه هفتم آمده است.

فیلم‌های «آنچارتد» سونی و «۳۶۵ روز: امروز» و «موربیوس» سونی با بازی «جرد لتو» سه رده انتهایی جدول این هفته را تصاحب کرده‌اند.

۱۰ فیلم پربیننده هفته (۱۷-۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱):

۱. شهر گمشده (The Lost City 2022)

۲. شمالی (The Northman 2022)

۳. جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022)

۴. سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2 2022)

۵. بتمن (The Batman 2022)

۶. دکتر استرنج ۲ (Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022)

۷. آدم‌بدها (The Bad Guys 2022)

۸. آنچارتد (Uncharted 2022)

۹. ۳۶۵ روز: امروز (365 Days: This Day 2022)

۱۰. موربیوس (Morbius 2022)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید