news-background
news-background

میشل ویلیامز: جرمی استرانگ پس از مرگ هیث لجر از من حمایت کرد

«میشل ویلیامز» از رابطه خود با «جرمی استرانگ» و حمایت‌های او پس از درگذشت «هیث لجر» گفته است. ستاره «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) ژانویه سال ۲۰۰۸ با اوردوزی مرگبار از دنیا رفت.

ویلیامز آن زمان با لجر رابطه نداشت، اما دختر دو ساله‌ای به نام ماتیلدا از او به دنیا آورده بود. بازیگر «فاسی/وردان» (Fosse/Verdon) در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» فاش کرده است که دوستان و اقوامش چگونه به او کمک کرده‌اند با مرگ لجر کنار بیاید.

استرانگ به همراه خواهر و دوست دیگرش به خانه ویلیامز می‌آید. ویلیامز می‌گوید استرانگ در زمان اقامت در آنجا، ماتیلدا را ساعت‌ها بر پشت خود سوار می‌کرد: «جرمی به اندازه کافی برای تحمل وزن قلب شکسته کودک جدی بود و به اندازه کافی برای درک اینکه چگونه باید از طریق بازی و شوخی با او رفتار کند حساس.» ویلیامز اضافه می‌کند: «[ماتیلدا] در کنار پدرش بزرگ نشد، اما جرمی را در کنارش داشت...»

در بخش دیگری از مصاحبه، ویلیامز در مقابل انتقاداتی که از استرانگ به خاطر متد اکتینگ شده حمایت می‌کند. «نیویورکر» پیش‌تر گزارش داده بود که فرو رفتن بیش از حد استرانگ در نقش‌هایش بعضی از همکاران او را رنجانده است. استرانگ از «آرون سورکین» کارگردان «دادگاه شیکاگو ۷» (Trial of the Chicago 7) خواسته بود که در صحنه تظاهرات فیلم به سمت او گاز اشک‌آور واقعی پرتاب کنند.

ویلیامز می‌گوید: «به نظر من واژه «متد» به خاطر «جرمی استرانگ» که سعی کرد فرایند بازیگری‌اش را توضیح دهد جنجالی شد. او همان‌گونه که بازی‌اش را جدی می‌گیرد کارش را هم جدی می‌گیرد.»او اضافه می‌کند که خواندن مقاله «نیویورکر» برای او دشوار بوده است: «همه ما از استعداد او شگفت‌زده‌ایم. دیده‌ایم که او سخت‌تر از همه کار می‌کند و منتظر می‌ماند تا از او تقدیر کنند. بنابراین وقتی از او ستایش می‌کنند، از همه ما ستایش می‌کنند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید