news-background
news-background

تریلر رسمی Hustle: فرصت آدام سندلر برای درخشش در NBA

سندلر بازیگر و تهیه‌کننده «فریب» نتفلیکس است.

تریلر رسمی فیلم «فریب» (Hustle) نتفلیکس با بازی «آدام سندلر» و کارگردانی «جرمایا زاگار» منتشر شد. سندلر در این فیلم نقش یک مربی بسکتبال را بازی می‌کند که یک ستاره با بازی «خوانچو هرنانگومز» را با گذشته‌ای پرتلاطم از خیابان‌های اسپانیا به خدمت می‌گیرد. این دو در ایالات متحده باید ثابت کنند که ارزش راه‌یابی به ان‌بی‌ای را دارند.

«کویین لطیفا»، «رابرت دووال»، «کنی اسمیت»، «رائول کاستیو»، «جوردن الیزابت هال»، «ماریا بوتو»، «هایدی گاردنر» و «بن فاستر» دیگر بازیگران «فریب» خواهند بود. «تیلور مترن» و «ویل فترز» نویسندگان فیلمنامه بوده‌اند. «لبران جیمز» با کمپانی «اسپرینگ‌هیل» دیگر تهیه‌کننده این فیلم است.

سندلر و نت‌فلیکس در چند سال گذشته فیلم‌ «هالووین هوبی» (Hubie Halloween) و «معمای قتل» (Murder Mystery) و پیش از آن «۶ مسخره» (The Ridiculous 6) و «کتک‌-کاری» (The Do-Over) و فیلم جدی‌تر «داستان‌های مایروویتز» (The Meyerowitz Stories) را ساخته بودند. قرارداد سندلر و نت‌فلیکس سال گذشته برای چهار سال تمدید شد. فیلم «فضانورد» (Spaceman) که پیش‌تر با عنوان «فضانورد بوهمیا» (The Spaceman of Bohemia) شناخته می‌شد یکی از پروژه‌های آینده سندلر برای نت‌فلیکس است.

فیلم «فریب» ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید