news-background
news-background

سریال Jack Ryan با فصل چهارم در آمازون به پایان می‌رسد

سریال «جک رایان» (Jack Ryan) با بازی و تهیه‌کنندگی «جان کرازینسکی» با فصل چهارم در آمازون پرایم ویدیو به پایان خواهد رسید. فصل چهارم در حال فیلمبرداری است.

با این حال ممکن است دنیای سریال به انتهای راه نرسد و آمازون با همکاری پارامونت و اسکای‌دنس اسپین‌آفی بر اساس شخصیت «دینگ چاوز» با بازی «مایکل پنیا» تولید کند. آمازون به صورت رسمی کنسل شدن سریال پس از چهار فصل را تأیید نکرده اما «ددلاین» گزارش داده است که کرازینسکی از ابتدا برای چهار فصل با آمازون قرارداد بسته است. «الک بالدوین»، «هریسون فورد»، «بن افلک» و «کریس پاین» در سال‌های گذشته نقش «جک رایان را بازی کرده‌اند. شخصیت پنیا در پایان فصل سوم معرفی خواهد شد و به دیگر بازیگران فصل چهارم می‌پیوندد.

در فصل سوم شخصیت «جک رایان» در سراسر اروپا سعی می‌کند زنده بماند و مانع یک جنگ جهانی عظیم شود. در فصل دوم «جک رایان» مأمور CIA یک محموله‌ی مشکوک را تا آمریکای جنوبی و  جنگل‌های ونزوئلا ردیابی می‌کند. همچنانکه تحقیقات او موجب کشف توطئه‌ای گسترده می‌شود، رئیس جمهور ونزوئلا دست به اقدامی متقابل می‌زند و جک و همکارانش را به مأموریتی جهانی در آمریکا، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا می‌فرستد.

«وندل پیرس»، «نایوپی راپس»، و «مایکل کلی» دیگر بازیگران سریال در فصل دوم خواهند بود. «جک رایان» محصول مشترک آمازون، پارامونت و اسکای‌دنس است.

تاریخ پخش فصل سوم «جک رایان» هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید