news-background
news-background

فیلمبرداری Guardians Of The Galaxy Vol. 3 به پایان رسید

«جیمز گان» پایان فیلمبرداری قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» (Guardians Of The Galaxy Vol. 3) را تأیید کرد. این نویسنده و کارگردان جمعه گذشته در توییتر اعلام کرد که فیلمبرداری این پروژه به پایان رسیده و وعده داد که یک «بازیگر اعلام‌نشده» در فیلم حضور پیدا خواهد کرد.

گان در پیام اول خود به هواداران تصویری از خودش در کنار بعضی از ستارگان فیلم از جمله برادرش «شان گان»، «کریس پرت»، «پام کلمنتیف»، «کارن گیلان» و «دیو باتیستا» منتشر کرده و می‌نویسد: «تصویری از پایان سه‌گانه «نگهبانان کهکشان». عاشق این عوامل و بازیگران و روح و استعداد زیبای آن‌ها هستم. انسان خوش‌شانس هستم که در این راه به مدت یک دهه در کنارشان بودم.»

گان اضافه می‌کند که «زویی سالدانا» بازیگر نقش «گامورا» در جایی دیگر در حال جشن گرفتن است و به همین دلیل در این تصویر غایب است: «در ضمن بله، زویی با ماست اما تنها عکسی که از او دارم به همراه بازیگری است که نامش اعلام نشده!»

آغاز فیلمبرداری این پروژه مسیر پرپیچ‌وخمی را طی کرد. دیزنی پاییز سال ۲۰۱۸ گان را به دلیل کشف توییت‌های «توهین‌آمیز» از این پروژه اخراج کرد. پس از این اخراج، گان با برادران وارنر و دی‌سی وارد همکاری شد تا ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) را بسازد. بهار سال ۲۰۱۹ از راه رسید و دیزنی تصمیم گرفت که فیلمساز را عفو کند و دوباره او را برای قسمت سوم این چندگانه پرفروش بازگرداند. این بازگشت پاندمی کووید-۱۹ را در پی داشت تا میان تولید «نگهبانان» سوم و دوم نزدیک به چهار سال فاصله بیفتد.

قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که قسمت دوم چندگانه در سال ۲۰۱۷ به فروش ۸۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

«وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «سیلوستر استالونه» و «ویل پولتر» در نقش «آدام وارلاک» دیگر بایزگران این دنباله خواهند بود.

«نگهبانان کهکشان ۳» در حال حاضر قرار است ۵ مه سال ۲۰۲۳ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید