news-background
news-background

کاهش وزن ۷ کیلوگرمی کیم کارداشیان طی سه هفته برای پوشیدن لباس مرلین مونرو در Met Gala 2022

«کیم کارداشیان» برای پوشیدن لباس نمادین «مرلین مونرو» در «مت گالا» ۲۰۲۲ طی سه هفته ۱۶ پوند یا ۷.۲ کیلوگرم کاهش وزن پیدا کرده است. کارداشیان که دوشنبه شب این هفته به همراه «پیت دیویدسون» در این مراسم حاضر شده بود، لباسی را پوشیده بود که مونرو در سال ۱۹۶۲ برای اجرای «تولدتان مبارک، آقای رئیس جمهور» به تن کرد.

این لباس در موزه‌ای در فلوریدا نگهداری می‌شد و در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۴.۸۱ میلیون دلاری خریداری شد و آن را به یکی از گران‌قیمت‌ترین لباس‌های تاریخ تبدیل کرد. کارداشیان و دیویدسون در ماه آوریل از این موزه دیدن کرده بودند و از آن زمان به بعد گمانه‌زنی می‌شد که او این لباس را دوشنبه شب بپوشد.

بازیگر «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) در مصاحبه با «ووگ» فاش کرد که برای پوشیدن این لباس ۱۶ پوند کاهش وزن داده است. این لباس که در ابتدا ۱۲ هزار دلار قیمت داشت، برای مونرو در جشن تولد چهل و پنج سالگی رئیس جمهور «جان اف. کندی» هم به‌شدت تنگ بود اما با رنگ پوست بازیگر هم‌خوانی داشت.

کارداشیان به «ووگ» می‌گوید: «این ایده در مراسم سال گذشته که در ماه سپتامبر برگزار شد به ذهنم خطور کرد» و اضافه می‌کند: «با خود فکر کردم که آمریکایی‌ترین کاری که می‌شود انجام داد چیست. و پاسخ مرلین مونرو بود.» او در مورد نحوه کاهش وزن می‌گوید: «روزی دوبار لباس سونا می‌پوشیدم، روی تردمیل می‌دویدم، تمام غذاهای حاوی قند و کربوهیدرات را قطع کردم، و سالم‌ترین سبزیجات و پروتئین را می‌خوردم. به خودم گرسنگی ندادم، اما بسیار سخت بود. وقتی لباس به تنم رفت می‌خواستم از خوشحالی گریه کنم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۳۵

قیافه چد فقط

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹

به معنای واقعی کلمه زباله

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۶

خدایا هدفت از آفرینش کارداشیان ها چی بود آخه؟

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰

واسه خنده

نمایش اسپویل