news-background
news-background

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیون امضاء برای اخراج امبر هرد از Aquaman 2

پتیشنی که پاییز سال ۲۰۲۰ برای اخراج «امبر هرد» از چندگانه «آکوامن» (Aquaman) ایجاد شده بود، به دنبال انتشار گزارش‌های منفی علیه این بازیگر از مرز ۳ میلیون امضاء عبور کرد. این پتیشن پنج روز قبل به ۲ میلیون امضاء رسیده بود. در طول سه هفته گذشته جزئیات بیشتری از رابطه هرد با «جانی دپ» در دادگاه فرفکس کانتی ایالت ویرجینیا فاش شد. پس از کناره‌گیری دپ از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) در پی شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده بود، این پتیشن به ۱.۵ میلیون امضاء رسیده بود.

دپ در این دادگاه شکایتی ۵۰ میلیون دلاری ثبت کرده و مدعی است که همسر سابقش با نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش باعث اخراج او از «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) شده است.

در بخشی از پتیشن ادعا شده است که هرد در سال ۲۰۱۷ «به شکلی سیستماتیک برای لکه‌دار کردن جانی دپ در هالیوود کوشیده است.» این دادخواست مجازی در بخش دیگری هرد را متهم به دروغ‌گویی و بدرفتار نشان دادن همسر سابقش کرده است. چهارشنبه گذشته، دو مأمور پلیس لس‌آنجلس شهادت دادند که وقتی در ماه مه سال ۲۰۱۶ به پنتهاوس دپ مراجعه کرده‌اند، اثری از خشونت خانگی در هرد مشاهده نکرده‌اند.

هرد پاییز سال ۲۰۲۰ در واکنش به شایعه اخراجش از «آکوامن ۲» گفته بود: «شایعات و کمپین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با پول راه‌اندازی می‌شوند [انتخاب بازیگران را] تعیین نمی‌کنند زیرا اساسی در واقعیت ندارند. تنها هواداران بودند که سبب شدند «آکوامن» و «آکوامن ۲» ساخته شود. خوشحالم که سال آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.»

«آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) ۱۷ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

واقعا دیسی چی فک میکنه, کلی بازیگر بهتر میتونه جایگزینش کنه ولی کاری نمیکنه

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۱۶

الان یه دلیل بیاره دیزنی چرا جانی دپ رو حذف کرده بدون شکایت و دادگاه

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۲۹

یه دونه از مجموعه فیلم‌های تخیلی دی‌سی یا حتی مارول کم بشه به جایی برنمی‌خوره. حیف جانی دپ که همین شخص از سینما محرومش کرد!

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۵۷

الان مرد بود، بیست تا دونه امضا کافی بود. چون زنه تا سه میلیون رسیده بازم کاری نمیکنن. ?

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳

دقیقا مگه جانی دپ رو با امضای کسی از دزدان دریایی کارائیب بیرون انداختن؟

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۶

اون موقع اصلا نیازی به امضای کسی نبود !!!

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۰

ماه برای همیشه پشت ابر نمی مونه

نمایش اسپویل
بیشتر