news-background
news-background

عنوان اسپین-آف A Quiet Place و تاریخ اکران پیش‌درآمد The Hunger Games اعلام شد

پارامونت پنجشنبه این هفته در «سینماکان» لاس وگاس تأیید کرد که اسپین-آف «مکانی آرام» (A Quiet Place) یک پیش‌درآمد خواهد بود و «مکانی آرام: روز اول» (A Quiet Place: Day One) نامیده شده است.

در قسمت دوم این چندگانه (A Quiet Place Part II) که سال گذشته اکران شد، سکانس‌های فلش‌بکی از روز اول هجوم بیگانگان فضایی حساس به صدا به زمین نشان داده شده بود.

به دنبال جدای «جف نیکلز» از «مکانی آرام: روز اول»، پارامونت پیکچرز چند ماه قبل «مایکل سارنوسکی» را جایگزین او کرد. از داستان اسپین‌آف جزئیاتی فاش نشده جز این که فیلم داستانی در مورد خانواده «ابات» روایت نمی‌کند.

قسمت اول این فیلم‌ها در حالی که با بودجه ۴ میلیون دلاری تولید شده بود، طی نزدیک به دو هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده فروخت. «مکانی آرام ۲» یکی از اولین فیلم‌هایی بود که به دنبال بازگشایی سالن‌های سینما پس از پاندمی اکران شد و ۲۹۷ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت‌فروشی کرد. «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیمونز»، «نوآح جوپ»، «کیلین مورفی» و «جایمون هونسو» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

«مکانی آرام: روز اول» در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

استودیوی لاینزگیت نیز پنجشنبه این هفته در بخشی از رویداد «سینماکان» تأیید کرد که پیش‌درآمد «هانگر گیمز» تحت عنوان «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes) ۱۷ نوامبر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «سوزان کالینز» به تولید می‌رسد، داستانی روایت می‌کند که ۶۴ سال پیش از سه‌گانه «هانگر گیمز» به وقوع می‌پیوندد.

این پیش‌درآمد داستان نسخه جوان‌تر «رئیس‌جمهور کوریولانوس اسنو» یکی از شخصیت‌های شرور قصه را در ۱۸ سالگی دنبال کند. مجله «اینترتینمنت ویکلی» پیش‌تر در مورد داستان پیش‌درآمد گزارش داده بود: ««کوریولانوس اسنو» نوجوانی توانگر است اما در جستجوی چیزی بیشتر، و مردی بسیار متفاوت از آنچه در آینده خواهد شد. در اینجا او خوش‌برخورد، دلربا، و دست کم در مقطع فعلی قهرمان است.»

«فرانسیس لارنس» که دنباله‌های «هانگر گیمز» از جمله «اشتعال» (Catching Fire) و قسمت اول و دوم «زاغ مقلد» (Mockingjay) را به فیلم‌های پرفروشی در سراسر دنیا تبدیل کرد، برای کارگردانی پیش‌درآمد بازمی‌گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷

بد بختا ایده ندارن واسه همین میان پیش درامد میسازن و گند میزنن به خاطراتمون

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷

اول اطلاعات کسب کن، بعد کامنت بزار. پیش درآمد هانگر گیمز، بر اساس رمانی به همین نام به قلم نویسنده سایر رمان های این مجموعه(سوزان کالینز)، ساخته میشه.

نمایش اسپویل