زمان مطالعه: ۳ دقیقه
فیلم Batman در HBO Max بیش از ۴ میلیون بیننده داشت؛ دومین فیلم پربیننده تاریخ شبکه
برادران وارنر دوشنبه این هفته در «سینماکان» آمار بینندگان فیلم «بتمن» (The Batman) را اعلام کرد. این فیلم که در بازارهای داخلی ۳۶۵ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۷۵۰ میلیون دلار فروخته، در هفته اول پخش از اچبیاو مکس ۴.۱ میلیون انوار بیننده داشته و بالاتر از فیلمهایی چون «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) با ۳.۵ میلیون، «زن شگفتانگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) با ۳.۲ میلیون، «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) با ۳.۲ میلیون و «تلماسه» (Dune) با ۲.۳ میلیون خانوار بیننده قرار گرفته است که همگی در حین پاندمی همزمان با اکران در سالنهای سینما از این پلتفرم پخش شدند.
«بتمن» با این رکورد پس از «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) با ۴.۳ میلیون بیننده، دومین فیلم پربیننده تاریخ اچبیاو مکس است. آمار این فیلم بهتر از فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) با ۲.۲ میلیون خانوار بیننده بود که بدون اکران در سالنهای سینما از اچبیاو مکس پخش شد. از میان فیلمهایی سال گذشته از اچبیاو مکس همزمان با اکران در سینما پخش شدند، تنها دو فیلم «تلماسه» و «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) از فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرده بودند.
مدل پخش همزمان فیلمهای برادران وارنر در اچبیاو مکس همزمان با اکران در سینما، دسامبر سال ۲۰۲۰ با «زن شگفتانگیز ۱۹۸۴» آغاز شد و با «رستاخیزهای ماتریکس» به پایان رسید. وارنرها سپس اعلام کردند که این مدل موسوم به «پروژه پاپکورن» را در سال ۲۰۲۲ اجرا نمیکنند و فیلمها را ۴۵ روز پس از اکران از اچبیاو مکس پخش خواهند کرد.
برادران وارنر عملاً اولین استودیوی هالیوود بود که با «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» اکران فیلمها به صورت گسترده پس از پاندمی را آغاز کرد.
«سامبا تیوی» گزارش داده است که پربینندهترین مناطق فیلم ساکرامنتو کالیفرنیا با ۳۱ درصد و به دنبال آ» فیلادلفیا با ۲۶ و پورتلند با ۲۲ درصد بودهاند. این کمپانی بینندگان عناوین روی گوشیهای موبایل را محاسبه نمیکند و به همین علت بسیاری اعداد و ارقام ارائه شده را دقیق نمیدانند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید