news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Irma Vep آلیسیا ویکاندر با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

شبکه اچ‌بی‌او با انتشار اولین تصاویر از «ایرما وپ» (Irma Vep) تاریخ پخش این سریال با بازی «آلیسیا ویکاندر» را اعلام کرد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام (Irma Vep) به کارگردانی «الیویه آسایاس» ساخته شده است. سریال «ایرما وپ» دوشنبه، ۶ ژوئن ۲۰۲۲ در جشنواره کن اکران خواهد شد و از اچ‌بی‌او مکس برای استریم در دسترس قرار می‌گیرد.

ویکاندر که برای بازی در «دختر دانمارکی» (The Danish Girl) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده، نقش «میرا» را بازی می‌کند، یک ستاره‌ی آمریکایی سینما که تحت تأثیر یک جدایی به فرانسه می‌رود تا در بازسازی فیلم صامت فرانسوی «خون‌آشام‌ها» (Les Vampires) نقش «ایرما وپ» را بازی کند. سریال تا حد زیادی به فیلم وفادار خواهد ماند و آسایاس نویسنده و کارگردان آن خواهد بود.

فیلم بلند «ایرما وپ» با بازی «مگی چئونگ» در نقش خودش و «ژان پی‌یر لئو» در نقش یک کارگردان میان‌سال فرانسوی ساخته شد. این فیلم در بخش «نوعی نگاه» جشنواره فیلم کن سال ۱۹۹۶ اکران شده بود.

در اقتباس تلویزیونی شخصیت «میرا» با بازی ویکاندر مرز میان شخصت واقعی خود و نقشی که بازی می‌کند را کمرنگ می‌بیند. علاوه بر آسایاس، ویکاندر و لوینسون، «کوین تورن»، «سیلوی بارتت» و «استورات ماناشیل» دیگر تهیه‌کنندگان مینی‌سریال خواهند بود.

آسایاس پیش‌تر گفته بود: «این یک سریال کمدی است که سعی می‌کند همانند فیلم روح زمانه را به خود بگیرد، اما در دنیایی بسیار متفاوت و دورانی بسیار متفاوت که چندین سال نوری با فیلم فاصله دارد.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید