news-background
news-background

نیکلاس کیج: ایلان ماسک مانع تأسیس استودیوی فیلمسازی من در لاس وگاس شد

«نیکلاس کیج» ادعا می‌کند که برنامه‌هایش برای احداث یک استودیوی فیلمسازی توسط «ایلان ماسک» بی‌نتیجه گذاشته شده است. کیج چهارشنبه این هفته (۲۰ مارس) در مصاحبه با «جیمی کیمل» (Jimmy Kimmel Live) گفت که قوانین ایالت نوادا مانع شده تا در لاس وگاس یک استودیوی فیلمسازی راه‌اندازی کند.

کیج که از سال ۲۰۰۶ تاکنون در شهر لاس وگاس زندگی می‌کند می‌گوید: «وگاس برای من خوب بوده، واقعاً بوده» و اضافه می‌کند که پس از بازی در «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) و «ماه عسل در وگاس» (Honeymoon in Vegas) «تجاربی عالی» در این شهر داشته است.

کیج می‌گوید: «سعی کردم یک استودیوی فیلم آنجا بسازم، اما بعد ایلان ماسک آمد و همه پولی که برای ساختن استودیو گرفته بودم – ۸۰ میلیون دلار گرفته بودم – آن‌ها به کمپانی تسلا دادند. و جالب اینکه باعث شد همه آب شهر خشکیده شود. نزدیک بود به دستش بیاورم. نزدیک بود یک استودیو داشته باشم.»

بازیگر «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) در سال‌های اخیر با فیلم‌هایی شناخته می‌شد که بدون اکران در سینما به پلتفرم‌های دیجیتال و شبکه نمایش خانگی فرستاده می‌شدند. کیج با این حال در چند مصاحبه از این فیلم‌ها دفاع می‌کند و می‌گوید: «فکر می‌کنم بعضی از بهترین آثار زندگی‌ام را در این دوره به اصطلاح «مستقیم به شبکه نمایش خانگی» انجام داده‌ام.»

کیج اضافه کرده بود: «هر یک از آن فیلم‌ها را هم-رده با ۳۰ سال اول قرار می‌دهم... بهترین ورکشاپ و بهترین کلاس بازیگری بود. فکر می‌کنم در واقع یک تمرین بود. فکر می‌کنم باعث شد دسترسی به عواطف و تخیلم بسیار ساده‌تر صورت بگیرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید