news-background
news-background

جان برنتال: منفعتی در متد اکتینگ نمی‌بینم

«جان برنتال» که به زودی در سریال «این شهر مال ماست» (We Own This City) شبکه اچ‌بی‌او دیده خواهد شد، در مراسم افتتاحیه سریال در نیویورک به بحث «متد اکتینگ» ورود کرده و می‌گوید اعتقادی به این روش ندارد.

برنتال در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا از این اصطلاح سوء استفاده شده است یا نه: «بدون تردید. و راستش به همین دلیل است که این بحث‌ها برای من دشوار است، چون هر بازیگری روشی دارد. من که در «هنرهای نمایشی مسکو» تحصیل کرده‌ام می‌توانم تضمین کنم که اگر دیگران را وادار کنید شما را با نام شخصیت‌تان [در فیلم یا سریال‌] صدا بزنند و هشت ماه دوش نگیرید، آن چیزی نبوده است که استانیسلاوسکی در مورد متد اکتینگ در ذهن داشته.»

برنتال اضافه می‌کند: «اما نهایتاً، این لحظات روحانی میان اکشن و کات، تمام چیزی است که داریم. بنابراین یعنی من باید در مجاورت آن نقش و نزدیک به آن لحظات روحانی باقی بمانم، و با گوشی موبایلم کار نکنم یا غذای چینی نخورم یا برای آن شب برنامه‌ریزی نکنم. اما اگر مانند وین حرف بزنم و رفتار کنم، به این علت که به آن لحظات روحانی کمک می‌کند، به نظر من باید انجامش داد. اما گاهی به مدت یک روز، گاهی یک هفته، گاهی پنج ماه است. اما وقتی جرج فقط من را وین صدا بزند، به متد اکتینگ فکر نمی‌کنم، این‌گونه عمل نمی‌کنم. منفعتی در آن نمی‌بینم.»

«ویل پولتر» و «مدس میکلسن» در هفته‌های اخیر به متد اکتینگ اظهار بی‌میلی کرده بودند. پولتر در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که بازیگران نباید متد اکتینگ را برای بدرفتاری بهانه کنند، در حالی که میکلسن در مصاحبه با مجله GQ بریتانیا این روش بازیگری را «مزخرف» می‌خواند.

«این شهر مال ماست» به نویسندگی «دیوید سایمون» خالق سریال «شنود» (The Wire) ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. «رینالدو مارکوس گرین» که فیلم تحسین‌شده «شاه ریچارد» (King Richard) را ساخته، تمامی شش اپیزود این سریال را کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۴۹

موهاتو کوتاه کن مرد ?

نمایش اسپویل