news-background
news-background

اولین تصاویر از داکوتا جانسون در فیلم Persuasion نتفلیکس

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی از «داکوتا جانسون» در فیلم «ترغیب» (Persuasion) را رونمایی کرد. این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «جین آستین.» جانسون دراین فیلم نقش «آن الیوت» و «هنری گولدینگ» نقش «آقای الیوت» را بازی می‌کنند. «ریچارد ای. گرنت»، «نیکی اموکا-برد» و «میا مک‌کنا-بروس» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«کری کرک‌نل» که سابقه‌ی کارگردانی در برادوی را دارد برای اولین فیلم بلندش بر روی صندلی کارگردانی این فیلم بلند می‌نشیند. «ران باس» و «آلیس ویکتوریا وینزلو» نویسندگان اقتباس خواهند بود.

فیلم «ترغیب» رویکردی «مدرن و طعنه‌آمیز» به داستان محبوب «ترغیب» توصیف شده که سرگذشت «آن الیوت» را بازگو می‌کند، زنی که به همراه خانواده‌ی مغرور و در آستانه‌ی ورشکستگی خود زندگی می‌کند. آن ۲۷ ساله که هنوز ازدواج نکرده، دوباره با مردی دیدار می‌کند که زمانی به او علاقه داشته است. «ترغیب» آخرین رمانی بود که آستین پس از «غرور و تعصب» و «اما» و دیگر آثارش، و پیش از مرگش در سال ۱۸۱۷ به نگارش درآورد. از این رمان در سال ۲۰۰۷ یک فیلم تلویزیونی با بازی «سالی هاکینز» ساخته شده است.

جانسون اخیراً‌ در فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) که اولین فیلم بلند «مگی جیلنهال» در مقام کارگردان بود دیده شده و به تازگی به فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی پیوسته است.

نتفلیکس فیلم «ترغیب» را ۱۵ ژوئیه پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید