news-background
news-background

نیکلاس کیج علت رد پیشنهاد فیلم‌های Matrix و Lord of The Rings را فاش کرد

«نیکلاس کیج» فاش کرد که چرا بازی در فیلم‌های محبوبی چون «ماتریکس» (The Matrix) و «ارباب حلقه‌ها» (Lord of The Rings) را نپذیرفته است.

کیج که به زودی در «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) در مقابل «پدرو پاسکال» نقش نسخه‌ای خیالی از خودش را بازی کرده، می‌گوید علت رد این پیشنهادات در اولویت قرار دادن گذراندن وقت با خانواده‌اش بوده است.

کیج در مصاحبه جدیدی با مجله «پیپل» می‌گوید: «در واقعیت هیچ نسخه‌ای از نیک کیج وجود ندارد که نخواهد با فرزندانش وقت بگذراند. هیچ نسخه‌ای از نیک کیج وجود ندارد که خانواده را به شغل ترجیح ندهد.»

این بازیگر ۵۸ ساله ادامه می‌دهد: ««ارباب حلقه‌ها» و «ماتریکس» را نپذیرفتم چون نمی‌خواستم به مدت سه سال به نیوزلند و استرالیا بروم، چون باید در خانه با پسرم وستون می‌ماندم. این یک واقعیت است.»

«وستون کیج کاپولا» فرزند ۳۱ ساله «نیکلاس کیج» نیز یک بازیگر است و در زمان تولید این دو بلاک‌باستر ۱۱ ساله بوده. کیج فرزند ۱۶ ساله دیگری به نام «کال-ال» دارد و از همسرش «ریکو شاباتا» منتظر به دنیا آمدن فرزند سومش است.

کیج این هفته در مصاحبه دیگری با «رولینگ استون» برای بازی در یک فیلم موزیکال ابراز تمایل کرد و گفت: «یکی از بازیگران «عصر طلایی» [هالیوود] که من تحسین‌اش می‌کنم «تونی کورتیس» است.» او اضافه می‌کند: «در حال حاضر خوشحالم که ژانر کمدی به منو بازگشته. به مدت ۱۵ سال [پیشنهادی] وجود نداشت. خوشایند است که فرصت بازی در کمدی‌های بیشتر را دارم. اما هیچ‌وقت موزیکال بازی نکرده‌ام. این ژانری است که در موردش کنجکاوم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴

خداروشکر که نپذیرفت

نمایش اسپویل