news-background
news-background

فیلم Streets Of Rage با همکاری نویسنده John Wick ساخته خواهد شد

در پی موفقیت تجاری فیلم‌های «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog) پارامونت، سگا چندگانه دیگری را به سینما می‌آورد. «ددلاین» گزارش داده است که بازی محبوب «خیابان‌های خشم» (Streets of Rage) با همکاری «درک کولستاد» نویسنده «جان ویک» (John Wick) و «هیچ‌کس» (Nobody) «باب اودنکرک» به فیلم تبدیل خواهد شد.

بازی «خیابان‌های خشم» اولین بار در سال ۱۹۹۱ توسط سگا برای کنسول جنسیس عرضه شد. داستان این بازی در مورد دو افسر پلیس سابق است که با یک سندیکای جنایتکار مبارزه می‌کنند. برای این بازی چندین دنباله در پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر شده است. «خیابان‌های خشم ۴» آوریل ۲۰۲۰ عرضه شد و ۲.۵ کپی از آن در سراسر دنیا به فروش رسید.

کمپانی «دی‌جی‌۲ اینترتینمنت» که «سونیک» را در کارنامه دارد، با همکاری «اسکیپ آرتیستس» این اقتباس سینمایی را تولید می‌کنند. کولستاد از سوی دیگر تریلر «فقط من را ببین» (Just Watch Me) با بازی «جرارد باتلر» را در حال نگارش دارد. او علاوه بر «هیچ‌کس»، به عنوان تهیه‌کننده سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) دیزنی+ را ساخته است. قسمت چهارم «جان ویک» در حال حاضر قرار است ۲۴ مارس ۲۰۲۴ اکران شود.

هفته گذشته گزارش شد که «تاکاشی دوشر» برای نویسندگی اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «روح سوشیما» (Ghost of Tsushima) سونی و پلی‌استیشن نیز برگزیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۱

این بازی در ایران با اسم \"شورش در خیابان\" معروف بود. یادش بخیر ۲۵ سال پیش شناسنامه میزاشتیم کلوپ تا نوار این بازی رو کرایه کنیم ... ?

نمایش اسپویل