news-background
news-background

فرار John Wick 4 از تیررس Top Gun: Maverick تا بهار سال ۲۰۲۳

استودیوی لاینزگیت اعلام کرد که اکران فیلم «جان ویک ۴» (John Wick 4) را از بهار سال ۲۰۲۲ به بهار سال ۲۰۲۳ موکول می‌کند. این فیلم قرار بود در آخر هفته «روز یادبود» با «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) رقابت کند اما با تأخیر یک ساله مواجه شده است. «جان ویک ۴» به کارگردانی «چاد استاهلسکی» به جای ۲۷ می آینده، در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

علت اصلی این تأخیر توقف فیلمبرداری پروژه ذکر شده است. این فیلم با بازی «کیانو ریوز» در لوکیشن‌های بین‌المللی به تولید می‌رسد. براساس آخرین نظرسنجی‌ها تا ۳ دسامبر امسال، «جان ویک ۴» انتخاب ۹۰ درصد سینماروها در مقابل «ماوریک» بوده در حالی که هنوز بازاریابی فیلم آغاز نشده و پارامونت به مدت دو سال است که برای دنباله «تاپ گان» هزینه می‌کند. با این حال، پارامونت به این فیلم ایمان دارد و حتی ۱۳ دقیقه از آن را در «سینماکان» گذشته به مخاطبین نشان داده است. «جان ویک ۴» در تاریخ جدید اکرانش در حال حاضر باید به مصاف بیوگرافیکال بدون عنوان «جورج فورمن» استودیوی سونی برود.

دیگر بازیگران چندگانه «جان ویک» علاوه بر ریوز، «دانی ین»، «لورنس فیشبورن»، «بیل اسکاشگورد»، «ایان مک‌شین» و بسیاری دیگر بوده‌اند. «مایکل فینچ» و «شی هتن» نویسندگان قسمت چهارم خواهند بود. سه قسمت اول این چندگانه تاکنون ۵۸۴.۷ میلیون دلار فروخته‌اند.

ین پیش‌تر در مورد اضافه شدن به دنیای «جان ویک» به «کلایدر» گفته بود: «باید از این فرصت استفاده کنم تا کمال قدردانی خود از چاد [استاهلسکی] و کیانو [ریوز] را ابراز کنم. جنتلمن‌هایی دوست‌داشتنی‌اند، سخاوتمندند. کیانو انسان بسیار خوبی است. چاد نیز همین‌طور، بسیار مطلع است. مردم او را [فقط] یک اکشن‌ساز نابغه می‌دانند، اما این‌گونه نیست، او سینما را می‌فهمد. فیلم‌شناس است، می‌داند ماجرا چیست. از همکاری با آن‌ها لذت بسیاری می‌برم، بیش از همه فیلم‌های هالیوودی قبلی‌ام، بنابراین می‌خواهم از آن‌ها قدردانی کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید