news-background
news-background

میشل فایفر پس از بازی در نقش همسر جرالد فورد در سریال First Lady: دیگر هرگز نقش یک شخصیت واقعی را بازی نمی‌کنم

«میشل فایفر» که سابقه بازی در نقش شخصیت‌هایی چون «زن گربه‌ای» را دارد، به تازگی در سریال «بانوی اول»‌ (The First Lady) نقش «بتی فورد» همسر «جرالد فورد»‌ رئیس جمهور سابق ایالات متحده را بازی کرده اما می‌گوید هرگز نقش یک شخصیت واقعی را بازی نخواهد کرد.

فایفر در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» به همراه «وایولا دیویس»، «جیلین اندرسون»، «کیفر ساترلند»، و «داکوتا فنینگ» می‌گوید: «سه فیلمنامه نوشته شده بود. فیلمنامه‌ای داشتم که همه یادداشت‌ها و تذکراتم به آن اضافه شده بود. و بعد فیلمنامه‌ای دیگر که دائماً تغییرش می‌دادم. و فیلمنامه دیگری برای... به یاد نمی‌آورم برای چه کاری بود.»

این بازیگر ۶۳ ساله ادامه می‌دهد: «طرح کلی زمان‌ها به شکل تفکیک‌شده را داشت و شماره صحنه‌ها تا بتوانم به سرعت به آن‌ها رجوع کنم. برایش جلد تهیه کردم و تبدیل شده بود به یک نوع آکوردئون. بسیار رنگارنگ بود...» اندرسون به شوخی اضافه می‌کند: «کمی وسواس جبری (OCD).»

فایفر که در فیلم‌های «ذهن‌های خطرناک» (Dangerous Minds) و «جادوگر دروغ» (The Wizard of Lies) نقش شخصیت‌های واقعی را تجربه کرده ادامه می‌دهد: «[پس از پایان فصل اول] گفتم هرگز دوباره [نقش شخصیت‌های واقعی را] بازی نمی‌کنم. بسیار بسیار سنگین است. و همیشه با شما می‌ماند. هر تصمیمی که می‌گیرید، می‌خواهید به فردی که نقش‌اش را بازی می‌کنید احترام بگذارید و تا جایی که ممکن است قابل‌استناد باشید، چون می‌دانید که گاهی نیستید و نمی‌توانید باشید. هرگز دوباره انجامش نمی‌دهم.»

با این حال، فایفر افتخار می‌کند که نقش «بتی فورد» را بازی کرده است: «از نیمی از دستاوردهای بتی فورد بی‌اطلاع بودم. البته، مانند بسیاری از مردم، می‌دانستم که مشکل اعتیاد به مواد و الکل دارد، و کلینیک بتی فورد را تأسیس کرده، اما این واقعاً بخشی از آن است.»

پخش سریال «بانوی اول» ۱۷ آوریل آغاز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید