news-background
news-background

ال پاچینو ۸۱ ساله با نور الفلاح ۲۸ ساله قرار می‌گذارد

ستاره هشتاد و یک ساله «پدرخوانده» در طول پاندمی با «نور الفلاح» بیست و هشت ساله قرار گذاشته است.

هفته گذشته «جیسون موموآ» در صفحه اینستاگرامش تصویری از یک میز شام به اشتراک گذاشت که او را در کنار «ال پاچینو» و چند تن دیگر نشان می‌داد. چندین منبع تأیید کرده‌اند که پاچینو در این تصویر در کنار «نور الفلاح» نشسته است.

«پیج سیکس» گزارش داده است که الفلاح ۲۸ ساله از اوایل پاندمی با پاچینو ۸۱ ساله قرار می‌گذارد. الفلاح عضو یک خانواده ثروتمند کویتی-آمریکایی است و پیش‌تر با «میک جگر» ۷۸ ساله و «نیکلاس برگروئن» میلیاردر ۶۰ ساله قرار گذاشته.

در این گزارش آمده است: «پاچینو و نور در حین پاندمی شروع کردند به ملاقات یکدیگر. [نور] اغلب با مردان ثروتمند و بزرگسال‌تر از خودش قرار می‌گذارد، مدتی با میک جگر وقت گذرانده، و سپس با نیکلاس برگروئن قرار گذاشته است. او مدتی است که با ال آشنا شده و رابطه آن‌ها بسیار خوب پیش می‌رود. اختلاف سنی به نظر برای آن‌ها مشکلی ایجاد نکرده، هرچند که پاچینو از پدر نور بزرگ‌تر است.»

الفلاح پیش‌تر با «کلینت ایست‌وود» ۹۱ ساله نیز دیده شده بود، اما این فیلمساز ادعا می‌کند که این زن یک دوست خانوادگی است. شنبه هفته گذشته تصاویر پاچینو و الفلاح در ونیز،‌ کالیفرنیا منتشر شد و آن‌ها با خودرویی مشترک یک رستوران را ترک کردند. تصویری که موموآ به اشتراک گذاشته لحظه‌ای از این شب را ثبت کرده است.

در سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود که الفلاح و خواهرش «رمی الفلاح» با کمپانی فیلمسازی ایمجن اینترتینمنت قراردادی منعقد کرده‌اند. نور علاوه بر این نائب رئیس کمپانی «لیندا آبست» در سونی است و در حال تولید دو فیلم بلند.

بازیگر «خاندان گوچی» (House of Gucci) سابقه قرار گذاشتن با «میتال دوهان» بازیگر ۴۲ ساله اسرائیلی سریال «علف» (Weeds) را داشته و در سال ۲۰۲۰ از او جدا شده است. دوهان به یکی از نشریات اسرائیلی گفته بود: «بودن با مردی چنین سالخورده بسیار دشوار است، حتی ال پاچینو.»

ستاره «پدرخوانده» (The Godfather) پیش از الفلاح رابطه‌ای طولانی با «لوسیلا سولا» بازیگر آرژانتینی قرار می‌گذاشت. «کامیلا مورون» دختر سولا در حال حاضر با «لئوناردو دی‌کاپریو» قرار می‌گذارد. «دایان کیتون»، «پنه‌لوپه آن میلر»، و «کتلین کویینلن» از جمله دیگر دوست دختران پاچینو در سال‌های گذشته بوده‌اند.

گوشی موبایل آیفون پاچینو با کاور «شرک» (Shrek) در همین شب‌نشینی جنجال‌آفرین شده بود. پاچینو در افترپارتی اسکار ۲۰۲۲ نیز با الفلاح دیده شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۱۲

حالا اگه برعکسش اتفاق بیفته دنیا به آخر میرسه: یه زن 81 ساله با یه مرد 28 ساله قرار بذاره

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۲۱

ایشان تاریخچه هالیوود موسیقی دهه 70 یه دور مرور کرده

نمایش اسپویل