news-background
news-background

کیلی کوئوکو فاش کرد: کیت هادسون در رقابت برای 2 Knives Out او را شکست داده است

«کیلی کوئوکو»‌ که به زودی در فصل دوم سریال «مهماندار پرواز»‌ (The Flight Attendant) اچ‌بی‌او مکس دیده خواهد شد، در مصاحبه با مجله «گلمور» فاش کرده است که تمایل داشته در «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون»‌ نقش‌آ‌فرینی کند.

کوئوکو در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال نقش جذابی را از دست داده یا نه می‌گوید:‌ «بله. اتفاقاً همین اواخر پیش آمد. دنباله «چاقوکشی» بود. و من اطمینان داشتم [که نقش را به دست می‌آورم]. به کیت هادسون رسید. اما کاملاً اطمینان داشتم که مسافر یونان خواهم شد. اما بعد آن را به دست نیاوردم.»

کوئوکو اضافه می‌کند:‌ «خیلی ناراحت شدم. در حالی که [معمولاً] برای نقش‌ها ناراحت نمی‌شوم. با دیگر بازیگران تست داده بودم، جلسات «زوم» را برگزار کرده بودم. اما به دستش نیاوردم. تمام شب گریه کردم و گریه کردم. اما نقش را به کیت دادند که بازیگری عالی است.»

با این حال پس از تنها یک روز برای فیلم فیلم کمدی و رومانتیک «ملاقات دلبرانه» (Meet Cute) به کارگردانی «الکس لمان» و بازی «پیت دیویدسون» با او تماس می‌گیرند که سال گذشته فیلمبرداری شد. کوئوکو می‌گوید در ابتدا تمایلی به خواندن فیلمنامه نداشته، اما عاقبت تسلیم شده است: «وقتی فیلمنامه را خواندم گفتم: «این جادویی‌ترین فیلمنامه کوچکی است که خوانده‌ام.» و اگر «چاقوکشی» را به دست می‌آوردم نمی‌توانستم در این فیلم بازی کنم. از اتفاقی که افتاده بود خیلی خوشحال شدم. شاید برای قسمت سوم [«چاقوکشی»] تست بدهم.»

داستان «ملاقات دلبرانه» در مورد شخصیتی به نام «شیلا» اهل منهتن است که ماشین زمانی در یک سالن زیبایی کشف و با استفاده از آن قرار ملاقات شب گذشته‌اش را اصلاح می‌کند. تولید این پروژه کمتر از یک ماه به طول انجامید. کوئوکو ۳۵ ساله آگست سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری «ملاقات دلبرانه» را تأیید کرد و نوشت: «فیلمبرداری «ملاقات دلبرانه» تمام شد! چه تجربه‌ای! عاشق تک تک افرادی بودم که در تولید این جواهر کوچک سینمایی مشارکت داشتند.» کوئوکو اضافه می‌کند: «حاضرم دوباره و دوباره و دوباره در این فیلم بازی کنم.»

در ماه مارس سال گذشته گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. جزئیاتی از داستان قسمت دوم «چاقوکشی» اش نشده اما بازیگرانی چون «کاترین هان»، «ایتان هاک»، «ادوارد نورتون»، «کیت هادسون»، «جنل مونی»، «دیو باتیستان، «لزلی اودوم جونیور»۷ «جسیکا هنویک» و «مدلین کلاین» در تصاویر پشت صحنه فیلم دیده شده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید