news-background
news-background

فاکس میخواهد کمیک گاردِ موش را به سینما بیاورد

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، فاکس(Fox) رایت گاردِ موش(Mouse Guard) ساخته ی دیوید پیترسن(David Petersen) را خریده است و میخواهد آنرا بسازد. این کمپانی گری ویتا(Gary Whitta) را برای نوشتن فیلمنامه و مت ریوز(Matt Reeves) را برای تهیه کنندگی در نظر دارد.در وبسایتی رسمی، دیوید پیترسن گفته است میخواهد فیلمی از اقتباس کمیکش ببیند که کاملا درست و خوب باشد. "امیداوارم یک فیلم سنگین CG(گرافیک کامپیوتری سه بعدی) که مناسب همه سنین است ببینم."

mouse_guard_party_by_skyserpent-d8w1jck

با توجه به موفقیت کتاب جنگل(The Jungle Book) ساخته دیزنی، استودیو فاکس مشتاق است که یک فیلم لایو-اکشن اگرچه با تکنولوژیCG بسازد. همچنین مت ریوز نیز تجربه زیادی دارد و به احتمال زیاد این فیلم نیز همانند کتاب جنگل که فروش 936.7 میلیون دلاری داشته است، موفق خواهد بود.

در دنیای گاردِ موش، موشها در تلاش برای زندگی درمیان شرایط سخت و درکنار شکارچیان هستند. بنابراین گارد موش از چیزی بیشتر از تعدادی سرباز تشکیل شده و آنها راهنماهایی برای موشهایی هستند که در حال سفر از دهکده ای به دهکده ای دیگر بوده و آزآنان دربرابر خطرات محافظ میکنند. سربازان گارد موش به وظیفه خود با تعهد می نگرند و شاید وجود خارجی نداشته باشند، اما واقعا در کمیک زندگی میکنند! (دانلود فیلم سینمایی با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید