news-background
news-background

واکنش یکی از شاکیان لویی سی.کی. به جایزه گرمی کمدین: «برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد»

«جولیا ولوو» در سال ۲۰۱۷ سی.‌کی را به آزار جنسی متهم کرده بود.

چند سال پس از متهم شدن «لویی سی.کی» به آزار جنسی از سوی چند زن از جمله «جولیا ولوو»، ستاره «لویی» (Louie) شبکه اف‌اکس برای استند-آپ «ارادتمند لویی.سی.کی.» (Sincerely Louis C.K) برنده گرمی «بهترین آلبوم کمدی» شد. ولوو پس از برگزاری گرمی به این جایزه واکنش نشان داده است. ولوو به «ورایتی» می‌گوید: «برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد. این پیامی است که می‌فرستد. واقعاً چنین است. حقیقت این است.»

سی.کی. این استند-آپ را پس از قطع همکاری نتفلیکس، اف‌اکس و اچ‌بی‌او از طریق وبسایت شخصی‌اش با قیمت ۷.۹۹ دلار پخش کرد. این کمدین در سال ۲۰۱۷ وقوع آزار جنسی را تأیید کرد و گفت: «این گزارش‌ها حقیقت دارد. وقتی روی فردی سلطه دارید، درخواست نگاه کردن به آلت شما یک خواهش نیست. برای آن‌ها یک مخمصه است. سلطه‌ای که روی این زنان داشتم این بود که آن‌ها من را می‌ستودند. و من از این قدرت به شکل غیرمسئولانه‌ای استفاده کردم.»

ولوو در مورد گذشت پنج سال از مطرح شدن اتهامات می‌گوید برای کمک به دیگران افشاگری کرده است: «یکی از علت‌های پیش‌قدم شدن این است، اما هیچ اقدام لذت‌بخشی نیست.» او اضافه می‌کند: «البته، هواداران او خواهند گفت که علتش خنده‌دار نبودن کمدی ماست یا اینکه ما زنانی پول‌پرست هستیم – این واکنش بیش از همه برای من جالب است، یعنی ما قرار است با این افشاگری ثروتمند شویم. مردم می‌گویند ما به دنبال جلب توجه هستیم. باور کنید، این توجهی نیست که امیدوار بودم به من بشود.»

ولوو ادامه می‌دهد: «مردم را چه شده؟ شایسته نیست اگر به آدم‌های برای بدرفتاری‌شان جایزه ندهیم؟ اما قرار است چه کنید؟ این آدم‌ها به او رأی دادند. به گمانم وقتی کمدی و موسیقی ترکیب می‌شود چنین اتفاقی پیش می‌آید. به فرهنگ تحریم معتقد نیستم، اما لویی به وضوح تحریم نشده است. او به نظر من وضعش خوب است. تورهای کمدی برگزار می‌کند. بلیت‌های به فروش می‌روند. گرمی می‌برد.»

«هاروی میسون جونیور» مدیر عامل گرمی پاییز گذشته در مصاحبه با «رپ» به انتقادات از نامزدی گرمی سی‌کی و «مرلین منسون» واکنش نشان داد و گفت: «ما محدودیتی برای افرادی که اثرشان را برای بررسی ثبت می‌کنند ایجاد نمی‌کنیم.» میسون جونیور اضافه می‌کند: «ما به سابقه افراد نگاه نمی‌کنیم، به سوابق جنایی آن‌ها نگاه نمی‌کنیم، به هیچ چیزی نگاه نمی‌کنیم جز رعایت این قانون خودمان که «آیا این اثر از نظر تاریخ و دیگر معیارها واجد شرایط است یا نه؟» اگر واجد شرایط باشد، می‌تواند برای بررسی ثبت شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۴۷

آبو بریز همونجا که میسوزه، چرا جای دیگه میریزی؟ ? کاملاً مشخصه دنبال جلب توجه نبودی که وقتی طرف گرمی برده اومدی از شدت فشاری که بهت وارد شده مصاحبه کردی راجع بهش و تو مصاحبت گفتی «مهم نیست واسم.» جدی مهم نی؟ نه خدایی؟ لوییس تو همین استند آپ همه چی رو واضح توضیح داد که چه اتفاقاتی بین اون و اون خانم ها افتاده، مردم هم شنیدن، حالا سوال اینجاست، با توجه به فرهنگ غرب، کاری که کرده جرم بوده؟

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۳۷

جرم که فک نکنم باشه. چون خودش اعتراف کرده ولی الان زندان نیست. اما غیر اخلاقی بوده. من از طرفدارای پر و پاقرص لویی هستم ولی خب خودشم قبول داره غیر اخلاقی بوده. ولی به نظرم در حدی نبوده که کامل کنسل شه. دیگه چند سال نتونست چیزی اجرا کنه و چنتا از پروژها و سریال هاشم ازش گرفتن و کلی ضرر کرد. به نظرم دیگه میشه گفت بسشه.

نمایش اسپویل