news-background
news-background

جیم کری: در فیلم Ace Ventura 3 بازی می‌کنم اگر کریستفر نولان کارگردان باشد

«جیم کری» به عنوان یکی از بهترین بازیگران کمدی در دنباله‌های زیادی نقش‌آفرینی نکرده است. این بازیگر ۶۰ ساله که به زودی در «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) دیده خواهد شد، می‌گوید به یک شرط حاضر است در «ایس ونچورا ۳» (Ace Ventura 3) بازی کند. این کمدین اخیراً ادعا کرده بود که پس از «سونیک خارپشت ۲» ممکن است از بازیگری بازنشسته شود.

در سال‌ ۱۹۹۴ در «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات» (Ace Ventura: Pet Detective) و در سال ۱۹۹۵ در «ایس ونچورا: وقتی طبیعت فرامی‌خواند» (Ace Ventura: When Nature Calls) نقش اول را بازی کرده است. «سونیک خارپشت ۲» و نقش «دکتر رباتنیک» و «احمق و احمق‌تر ۲» (Dumb and Dumber to) دیگر دنباله‌های کارنامه کری بوده‌اند، در حالی که دنباله‌های «ایس ونچورا» و «ماسک» (The Mask) بدون مشارکت کری ساخته شدند.

کری در مصاحبه با «ای! نیوز» می‌گوید: «فکر می‌کنم با توجه این واقعیت که سال‌های زیادی گذشته، مگر اینکه یک فرد، کارگردان یا مؤلف نابغه برداشتی کاملاً جدید از داستان ارائه دهد. اگر «کریس نولان» بیاید و به من بگوید: «می‌خواهم کاری کنم که «ایس ونچورا» واقعی به نظر برسد کاری با آن انجام دهم، کاری جذاب...» در آن صورت ممکن است گوش دهم. اما جدا از این، پس از آنکه مدت معینی بگذرد، حتی یک سلول از بدن شما مثل آن آدم سابق نیست بنابراین همان اثری که در گذشته خلق کرده‌اید را تکرار می‌کنید و الهام اریجینالی وجود نخواهد داشت.»

نزدیک به یک سال قبل گزارش شد که آمازون با همکاری «پت کیسی» و «جاش میلر» نویسندگان «سونیک خارپشت» دنباله «ایس ونچورا ۳» را در دست ساخت دارد. «جیم کری» دو سال قبل و در حین برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی برای قسمت اول «سونیک خارپشت»، لحظاتی در قالب شخصیت «ایس ونچورا» فرو رفت و سپس در «اجرای زنده شنبه‌شب» (SNL) وقتی نقش «جو بایدن» را بازی می‌کرد، ارجاع آشکاری به این شخصیت داد.

قسمت اول «ایس ونچورا» به کارگردانی «تام شدیاک» در سال ۱۹۹۴ اکران شد و در حالی که با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری به تولید رسیده بود ۱۰۷.۲ میلیون دلار فروش کرد. دنباله «ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا می‌خواند» نیز در سال ۱۹۹۵ روی پرده رفت و ۲۱۲ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۵۲

ایس ونچورا با دوربین آیمکس و روایت غیرخطی حتما دیدن داره ????

نمایش اسپویل