news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال Lincoln Lawyer نتفلیکس

نتفلیکس اولین تصاوری رسمی از سریال «وکیل لینکلن‌سوار» (The Lincoln Lawyer) را منتشر کرد. این سریال به تهیه‌کنندگی «دیوید ای. کلی» در ماه مه پخش خواهد شد.

«وکیل لینکلن‌سوار» از رمانی به همین نام نوشته «مایکل کانلی» اقتباس شده و داستانی در مورد وکیلی اهل لس‌آنجلس به نام «میکی هالر» با بازی «مانوئل گارسیا رولفو» روایت می‌کند که پرونده‌های حقوقی‌اش را از پشت ماشین لینکلن‌اش مدیریت می‌کند. فصل اول این سریال از جلد دوم کتاب‌های کانلی اقتباس شده است.

میکی در فصل اول دو همسر سابق دارد و اخیراً از لورنا با بازی «بکی نیوتن» و همسر اولش «مگی» با بازی «نیو کمبل» که از او دختری به نام «هیلی» با بازی «کریستا وارنر» دارد جدا شده است. دیگر بازیگران این سریال ۱۰ اپیزودی «جز ریکول»، «انگلس سمپسون»، «کریستفر گورهام»، «جیمی مک‌شین» و «مایکل گرازیادی» خواهند بود.

در سال ۲۰۱۱ فیلمی به همین نام (The Lincoln Lawyer) به کارگردانی «برد فرمن» و بازی «متیو مک‌کانهی» در نقش میکی ساخته شد. آن فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. «ماریسا تومی»، «جان لگیزامو» و «برایان کرانسون» دیگر بازیگران این فیلم بودند. نسخه سینمایی «وکیل لینکلن‌سوار» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصد دریافت کرد.

«وکیل لینکلن‌سوار» ۱۳ مه ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید