زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اپل تیوی+ فصل دوم Severance را میسازد
اپل تیوی+ تولید فصل دوم سریال «جداسازی» (Severance) را تأیید کرد. پخش این مجموعه به تهیهکنندگی و کارگردانی «بن استیلر» و نویسندگی «دن اریکسون» از ۱۸ فوریه آغاز شده و قسمت پایانی فصل اول ۸ آوریل روی ایر میرود.
«مارک اسکوت» با بازی «آدام اسکات» در «جداسازی» مدیر گروهی در کمپانی «صنایع لومن» است که کارمندانش خاطرات شخصی و حرفهایشان را با عمل جراحی جداسازی کردهاند. مارک که خود را در مرکز یک معمای در حال افشا میبیند، چارهای جز مواجه شدن با حقایق کار و خودش ندارد. «جان تورتورو»، «بریت لوور»، «زک چری»، «پاتریشا آرکت»، «جن تولاک»، «ترامل تیلمن» و «کریستفر واکن» برنده اسکار دیگر بازیگران «جداسازی» بودهاند.
آرکت و استیلر در سریال نامزد امی «فرار از دنمورا» (Escape at Dannemora) در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر همکاری کرده بودند. آرکت در «جداسازی» نقش رئیس شخصیت مارک را بازی میکند.
استیلر با انتشار بیانیهای در خصوص تمدید شدن سریال برای فصل دوم میگوید: «بسیار خوشحالم که این واکنشها را از سوی افرادی که سریال را دوست دارند میبینم. «جداسازی» راه درازی برای رسیدن به تلویزیون طی کرد. فیلمنامه قسمت اول به نویسندگی دن را بیش از پنج سال قبل خواندم. همواره قرار بود داستان در طول چند فصل روایت شود، و خوشحالم که میتوانیم ادامه دهیم. از همکارانم در اپل تیوی+ که در تمام طول راه از ما حمایت کردند قدردانی میکنم.»
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید