news-background
news-background

مارول برای سریال Ironheart به دنبال یک بازیگر زن لاتین-آفریقایی تبار تراجنسیتی است

اولین شخصیت زن تراجنسیتی مارول در سریال «آیرون‌هارت» معرفی خواهد شد.

مارول در سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که سریالی بر اساس شخصیت «آیرون‌هارت» (Ironheart) می‌سازد. در آن زمان گزارش شد که «دامینیک ترون» در «دنیای سینمایی مارول» نقش «ریری ویلیامز» یا «آرون‌هارت» را بازی خواهد کرد. ترون پیش از این سریال اختصاصی برای اولین بار در فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) در این نقش دیده خواهد شد.

«آیرون‌هارت» نامی ابرقهرمانی برای «ریری ویلیامز» ۱۵ ساله است، دانش‌آموزی که زره «مرد آهنی» خودش را می‌سازد و سرانجام تأییدیه‌ «تونی استارک» را هم می‌گیرد. این شخصیت در کامیک «مرد آهنی شکست‌ناپذیر» معرفی شد و در کنار «کامالا خان» (خانم مارول) و «مرد عنکبوتی» نقشی کلیدی در موج جدید ابرقهرمانان مارول از جنسیت‌ها و نژادهای مختلف ایفا کرد.

از این سریال جزئیاتی فاش نشده اما در یک فراخوان بازیگری آمده است که مارول به دنبال یک «زن تراجنسیتی لاتین یا لاتین-آفریقایی تبار ۱۸ تا ۲۲ ساله است.» این استودیو اضافه می‌کند که این شخصیت «ناپوزش‌آمیزانه نرد» است و «حس شوخ‌طبعی منحصربه‌فردی» در مورد هر چیزی که هیجان‌زده‌اش کند دارد حتی اگر دیگران را بترساند.

این شخصیت در صورت معرفی اولین زن تراجنسیتی «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود. «زک باراک» در فیلم «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) به عنوان اولین بازیگر مرد تراجنسیتی معرفی شده بود.

مارول در سال‌های اخیر چند شخصیت دگرباش را معرفی کرده است. فیلم «جاودانگان» (Eternals) دربرگیرنده دو شخصیت هم‌جنس‌گرا بود، در حالی که «تسا تامپسون» بازیگر نقش «والکری» در فیلم‌های «ثور» به عنوان اولین شخصیت دوجنس‌گرا معرفی شده است.

«ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که «چینا هاج» سرپرست نویسندگان «آیرون‌هارت» خواهد بود. «آنتونی راموس» ستاره فیلم موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) دیگر بازیگر «آیرون‌هارت» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۰۲

ديگه كم كم بايد سينما را از علاقه مندي هامون بگذاريم كنار

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰۲:۲۲

یکم دیگه تلاش کنی، با اون تیکه لاتین و آفریقایی هم کنار میای.

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۴۵

کل سینما رو نه. سینمای مارول و دی سی رو باید از لیست علاقه مندی هات بذاری کنار ضمن اینکه انتخاب یه زن ترا جنسیتی ایرادی نداره ولی چرا حتما باید لاتین - آفریقایی باشه؟

نمایش اسپویل