زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«والکری» اولین شخصیت همجنسگرای «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود
«کوین فایگی» و «تسا تامپسون» شنبه شب در کامیک-کان تأیید کردند که «والکری» احتمالاً در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» به دنبال «ملکهی خود» میگردد.
«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول شب گذشته تأیید کرد که شخصیت «والکری» با بازی «تسا تامپسون» اولین ابرقهرمان دگرباش (LGBTQ) در فیلمهای مارول خواهد بود. فایگی میگوید این شخصیت در قسمت چهارم «ثور» (Thor: Love and Thunder) در رابطهی عاشقانهی عجیبی وارد میشود. تامسپون در سالهای اخیر بر دوجنسگرایی خودش علناً تأکید کرده است.
فایگی در مصاحبه با io9 در پاسخ به این پرسش که آیا «والکری» داستانی دگرباشانه خواهد داشت یا نه میگوید: «پاسخ بله است. اینکه تا چه اندازه بر داستان تأثیر میگذارد در آینده در فیلمهای بعدی خواهید دید، و نه تنها در «ثور ۴».»
تامپسون شنبه شب به هواداران گفت: «او به عنوان یک پادشاه جدید، باید ملکهی خود را پیدا کند. اولین کار او همین است. ایدههایی در سر دارد. شما را در جریان خواهیم گذاشت.»
«والکری» در فیلم «ثور: رگنوراک» معرفی و به سرعت محبوب هواداران شد. مارس گذشته این شخصیت در فیلم «کاپیتان مارول» ظاهر شد و بسیاری از هواداران درخواست کردند که مارول این دو را در یک رابطهی عاشقانه قرار دهد. «بری لارسن» ستارهی «کاپیتان مارول» و تامپسون پس از اکران فیلم فنآرتهای رابطهی این دو کاراکتر را در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشتند و نسبت به فیلم مشترک این دو شخصیت ابراز تمایل کردند.
شخصیت «والکری» در کتابهای مصور دوجنسگرا است، مسئلهای که تامپسون میگوید از ابتدا میدانسته است. او در سال ۲۰۱۷ در صفحهی توئیتر خود نوشت: «بله! وال در کتابهای کامیک دوجنسگرا است و من سعی کردم به خصوصیات او وفادار بمانم. اما در «ثور: رگنوراک» به گرایشات جنسی او اشاره نمیشود.»
تامپسون یکی از اعضای فعال جنبش «تایمزآب» است و متعهد شده که در ۱۸ ماه آینده با یک کارگردان زن همکاری کند. بازیگر سریال «وستورلد» در ژوئن سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که به زنان و مردان گرایش جنسی یکسانی دارد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
baniminator
baniminator
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۴۷
فعلا که دنیا از دست رفته
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehdi275
mehdi275
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱
من به تمام گرایشات جنسیه انسان ها در سرار زمین احترام میزارم...و دیگر هیچ...
Reza-D
Reza-D
mehdi275
۴ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲
شما هم موفق باشی دوست عزیز
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehdi275
mehdi275
Reza-D
۴ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۶
ممنونم بابت دیدگاهت و پیگیریت... و ممنونم از 30nama که دیدگاه هارو ثبت میکنه... من بیشتر از این بحث رو ادامه نمیدم دوست من... موفق و موید باشی...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza-D
Reza-D
mehdi275
۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۲۰
اولا من در هیچ کجای صحبتم اصلا تعریفی برای انسانیت ارائه ندادم که بعد گفته باشم انسانیت باید بر مبنای اصول من تعریف بشه! عین حرف من این بود که هر تعریفی برای انسان سودمندتر و با طبیعت انسان سازگارتر باشه اون تعریف به انسانیت نزدیکتره. بدون اینکه خودم تعریفی ارائه کرده باشم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ثانیا وقتی من اصلا گزینهای برای تعریف انسانیت مطرح نکردم بر چه اساسی میگید گزینههای من محدوده! من گفتم برای پاسخ شما (یعنی ارائه تعریف) سه حالت امکانپذیره 1 - همهی تعاریف (که شاید میلیونها تعریف باشن) رو محترم بشمریم 2 - بگیم هر کسی بر اساس تعریف خودش زندگی کنه 3 - تعاریف مختلف رو مطرح کنیم و بهترینش رو انتخاب کنیم شما اگر میتونید روش چهارمی رو برای تعریف انسانیت مطرح کنید خوشحال میشم بشنوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گفتید به تفکر من احترام میذارید اگر تفکر من به ارزشهای انسانی ضربه بزنه؛ شما کار بسیار اشتباهی میکنید که به تفکر من احترام میذارید چون با احترام به تفکر من دارید به انسانیت بی احترامی میکنید اگر تفکر من نادرسته و باعث آسیب رسیدن به سایر انسانها میشه شما نه تنها نباید اون رو محترم بشمرید بلکه باید باهاش مقابله کنید در مورد کمد! وسعت رو باید با کیفیت سنجید نه کمیت 5 متر ساحل که جانت رو نجات بده؛ به هزاران متر آب دریا که باعث غرق شدنت بشه میارزه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehdi275
mehdi275
Reza-D
۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹
ما نمیتونیم در این جهان نسبی که بی نهایت احتمال وجود دارد که از درک من و شما خارج است...انسانیت رو تنها منبی بر اصول خودمون معنا کنیم... چه بسا که انسان ها در شرایط مختلف دیدگاهی متفاوت دارند و تنها در سه حالت خلاصه نمیشود... کاش ابتدا به دیدگاه هایی که توی اینجا قرار دادی دقت میکردم... قطعا به تاثیر ازون ها دیدگاهی در پاسخ به دیگاه شما قرار نمیدادم... از این بابت که شما تقریبا یا به طور کلی مخالف دیدگاه من هستید... در کل فقط میتونم در پایان بگم به تفکراتت احترام میزارم...و موفق باشی اما در این بین حسی خلا گونه به من القا میکنه که من با تمام تفکراتم و شما با تمام تفکراتت در داخل یک کمدیم و از لای در کمد داریم به بیرون نگاه میکنیم...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza-D
Reza-D
mehdi275
۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۹
اینکه سوال شما جوابی به اندازه انسانهای روی زمین داره رو در شمارههای 1 و 2 پست قبل توضیح دادم ولی ظاهرا نخوندید به نظرم شما به یک نکته توجه نمیکنید و اون هم اینه که «درک کردن» یک موضوع متفاوت از «تأیید کردن» اون موضوعه بله شرایط نامناسب میتونه منجر به رفتارهای نامناسب بشه و اگر کسی در چنین شرایطی قرار گرفت باید درکش کرد و بهش کمک کرد؛ اما آیا باید رفتارش رو تأیید کنیم؟ به نظر شما برای اصلاح یک رفتار نامناسب؛ باید شرایطی که باعث شکلگیری اون رفتار شده رو اصلاح کنیم؟ یا اینکه خودمون اون شرایط رو تقویت کنیم؟ چند پست پایینتر لینکی گذاشتم در این مورد که شبکه نتفلیکس متعهد شده نمایش سیگار کشیدن رو در فیلماش محدود کنه چون نوجوانها رو به سیگار کشیدن ترغیب میکنه با استدلال شما باید به شبکه نتفلیکس بگیم به تو چه ربطی داره که ممکنه نوجوونها معتاد بشن؟! ریه خودشونه دلشون میخواد دود و مواد بفرستن داخلش! نظرشونم قابل احترامه!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehdi275
mehdi275
Reza-D
۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۴
شرایط انسان ها زاده ی شرایط هستن...از همین رو تفکرات متفاوتی دارند... سوالم جوابی به تعداد انسان های روی زمین داره... موافق نیستم مخالف نیستم...اما شاید بخشی از تفکراتم هم سو با تفکراتت باشه...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza-D
Reza-D
mehdi275
۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۱۳
اینکه انسانیت بطور کلی چیه رو نمیشه با چند تا کامنت اون هم توی یه سایت فیلم درموردش گفتگو کرد و زمان و مکان مناسب خودش رو میطلبه اما درمورد موضوع مورد بحث ما و سوالی که پرسیدید: «انسانیت اون چیزیه که ما فکر میکنیم یا چیزیه که دیگران فکر میکنند؟» برای پاسخ سوال شما سه حالت امکان پذیره: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1 - بگیم تمام تعاریفی که از انسانیت وجود داره محترمه این نظر اشتباه محضه چون قطعا برخی نظرات نادرسته و میتونه باعث ضربه زدن به انسانیت و از بین بردن ارزش اون بشه ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 2 - بگیم افراد مطابق میل شخصی خودشون رفتار کنن میل افراد تا حدودی قابل احترامه اما بطور مطلق قابل استناد نیست. اگر اینطور باشه باید خودکشی؛ اعتیاد؛ هرزگی و.... رو هم محترم بدونیم و بگیم میل خودشونه اما همونطور که میدونید یکی از المانهای انسایت کمک به همنوعه به همین دلیل اگه کسی در جامعه بخواد خودکشی کنه جلوشو میگیرن. بخواد معتاد بشه تلاش میکنن نجاتش بدن. هیچ انسان واقعی هم نمیگه به من چه میل خودشه ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 3 - بگیم هر نظری که برای انسان فواید بیشتری داره؛ با طبیعت انسان سازگارتره و باعث رشد انسان میشه؛ اون نظر انسانیه شما فواید همجنسگرایی و سازگاری اون با طبیعت انسان رو بگید و من هم فواید ازدواج با جنس مخالف و مضرات همجنسگرایی رو ببینیم کدوم برای انسانیت مفیدتره و با طبیعت انسان سازگارتر. موافقید؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehdi275
mehdi275
Reza-D
۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۴۷
کاملا حرفت درست و منطقیه... حالا این که من گفتم من به تمام گرایشات جنسیه انسان ها احترام میزارم یعنی گرایشاتی که بر مبنای انسانیت باشه در غیر این صورت دیگه اون افراد انسان نیستن که بخوام به گرایشات جنسیه اون ها احترام بزارم... چون انسانیت ملاک انسان بودنه ... انسانیت ملاک احترام به تفکر و اعتقاده دیگرانه... اگه انسانیت نباشه اصلا انسان...انسان نیست که بخوام به انسانی دیگه حس انسانی داشته باشم حالا یه سوال انسانیت چیه؟ اون چیزیه که ما فکر میکنیم یا چیزیه که دیگران فکر میکنند؟ اینه تفاوت دیدگاه های انسان ها
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza-D
Reza-D
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۲۹
من هم به تمام گرایشات جنسی انسانها در سراسر زمین احترام میذارم؛ اما تا زمانی که به انسانیت صدمهای نزده باشن داشتن امیال مختلف خاصیت «انسانه»؛ اما کنترل عقلانی این امیال خاصیت «انسانیته» احترام به «عقاید مخالف» نشانهی شعوره؛ اما احترام به «تمام عقاید» نشانهی بیهویتی شما به انسانها احترام میذاری و ما به انسانیت اینه تفاوت ما
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
arsenal_noori
arsenal_noori
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۲
دیزنی و هالیوود واقعا دیگه شورشو در آوردن درسته که ما برای سرگرمی فیلم نگاه میکنیم ولی کیه که ندونه سینما و رسانه صرفاً یه ابزار پولساز برای هالیوود و آمريكا نیست و در حال حاضر سینما سلاحیه که میتونه تغییراتی در افکار و عقاید مردم در راستای سیاست های آمريكا بوجود بیاره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hamed23.101
hamed23.101
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۰
فاز چهارم مارول : قهرمان های همجنس گرا و دوجنس گرا حتما برای فاز پنجم هم : قهرمان های با گرایش بین گونه ها برای فیلم های خانواده محور! این دیزنی لعنتی داره دنیا رو به گند میکشه، فقط جامعه امریکا نیست فیلم هاش رو همه دنیا میبینن. منی که سی سالمه میدونم اینا چه غلطی میکنن ولی این فیلم ها روی یه بچه سیزده ساله تاثیر میذاره. دیزنی مطمئنم دور نیست اون روزی که با کله میکوبی زمین..
Reza-D
Reza-D
Omeedrez
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۰
عجب! فیلم روی ذائقه و سلیقه نوجوانان تاثیر نداره؟ گرایش اونها رو تغییر نمیده؟! بعضیها در تقلید از غرب؛ از خود غرب جلو میزنن! پس درجه بندیهایی مثل PG-13 بیخودیه دیگه؟ ضمنا این مطلب و کامنتهای زیر اون رو بخون: https://30nama.digital/news/%d9%86%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%84%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b3%db%8c%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85#comment-69295
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza-D
Reza-D
Omeedrez
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۵۲
خیلی جالبه؛ اون 10 درصد حق دارن ببینن ولی راه حل 90 درصد دیگه اینه که نبینن! بابا دموکراسی! آدم کف و خون بالا میاره از این همه استعداد در استدلال!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hamed23.101
hamed23.101
Omeedrez
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸
هیچ کسی همجنسگرا به دنیا نمیاد. گرایش هم مثل همه رفتار های انسانی در طول بزرگ شدن فرد شکل میگیره. دلیل همجنسگرایی میتونه هم اختلالات هورمونی باشه هم میتونه رفتار های اجتماعی محیط فرد باشه. هستن پسر بچه هایی که با چند تا خواهر بزرگ شدن رفتار دخترونه دارن یا دختر بچه هایی که با چند تا برادر بزرگ شدن رفتار پسرونه دارن. آدمایی هم هستن که به بچه ها گرایش دارن، خب اینم طبیعیه؟ هر دوی اینا اختلالاتی هستن که در بدن یا ذهن طرف وجود داره شما نمیتونی یکی رو طبیعی جلوه کنی و یکی رو بیماری. برای من هر دوی اینا یکی هستن طبیعیه که نخوام توی خانواده ام همجنسگرا باشه فقط میگم با بقیه همجنسگراها مشکلی ندارم چون دو تا همجنسگرای "بالغی" که میخوان با هم باشن زندگی خودشونه تصمیم خودشونه هر دو هم رضایت دارن به من هم "ربطی" نداره. ولی در مورد دوم همه مشکل دارن باهاش (حتی رنگین کمانی ها) چرا؟ چون طرف دیگه ی ماجرا بچه ها هستن.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
LE BIG BOSS
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵
هیچکس نمیخواد ببینه؟ جمعیت LGBTQ حدود ده درصد جامعه است. ده درصد میشه هیچکس؟ این شمایی که نمیخوای حقیقت رو ببینی. در مورد فیلم هم راه حلش هم ساده است: نبین.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
Omeedrez
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
همین ابراز نگرانی نسبت به همجنسگرا بودن فرزند، یک جور نفرت پراکنیه، نمیگم همجنسگرا شدن، میگم همجنسگرا بودن چون همینطور که می دونید همجنسگرایی انتخاب نیست. یعنی کسی با فیلم دیدن گرایش جنسیش عوض یا تعیین نمیشه! اگر پدر یا مادری آمادگی و فرهنگ پذیرش گرایش جنسی فرزندش رو نداره، می تونه به فرزندش توصیه کنه این فیلم رو نبینه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hamed23.101
hamed23.101
Omeedrez
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۳
نیاز بازار؟ نفرت پراکنی نسبت به اقلیت ها؟ من با همجنس گرا ها مشکل ندارم زندگی خودشونه بدن خودشونه هر کاری بخوان میتونن بکنن به من ربط نداره ولی شما خودتون رو تو جایگاهی میدونین که منو به بی فرهنگی متهم کنین من میگم این فیلم هایی که با عنوان فیلم های "خانواده محور" اکران میشن و با همجنسگرایی قهرمانشون تبلیغ LGBT رو میکنن میتونه روی بچه ها (که خصوصیات و اخلاق شون هر لحظه تغییر میکنه بویژه در دوران بلوغ) تاثیر بذاره. حالا شما میگین چه اشکالی داره خب بذاره اولا دنیای واقعی به اون رنگین کمونی دنیای LGBT که توی فیلم ها میبینین نیست دوما "وظیفه" و "حق" هر پدر و مادری که از بچه هاش محافظت کنه و راه درست رو نشونش بده، یعنی اگه یه نوجوانی که به لطف همچین فیلمی سردرگم شده و میگه من گی هستم، پدر و مادر هم قبول کنن؟ بچه وقتی فیلم اسپایدرمن میبینه میگه من هم اسپایدرمن هستم، پدر مادر باید بذارن بچه از پشت بوم بپره؟ میگی "فیلم ها بسته به نیاز بازار ساخته میشه" یعنه چه نیاز بازار مگه غذا ست یا لباسه ؟ درست اکثر خارجی ها با همجنسگرا ها مشکلی ندارن ولی هیچ کدومشون نمیخوان تو فیلم هایی که بچه هاشون میبینن همجنسگرایی باشه به جز اون اقلیت هایی که میگی و کله گنده هایی که فقط به فکر پول و دستکاری جامعه هستن. میگن تو فیلم بعدی "تور" زن میشه یعنی واقعا مردم اینو خواستن؟ حالا میگی تو کامیک بوک هم تور زن داریم خوب کتابش هم جزء یه جنبشی مثله همینه. از کجا میفهمی که مردم اینو خواستن؟ میری فروش کامیک تور اصلی رو با تور زن مقایسه میکنی، من ارقام رو نمیدونم ولی مطمئنم تور زن به اندازه تور اصلی فروش نکرده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
LE BIG BOSS
LE BIG BOSS
Omeedrez
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲
هیچکسی نمیخواد همجنس گرایی ببینه! همجنس گرایی یه پدیده نو ظهور نیست! همه شخصیتی ها که تو کمیک بوک زن شدن یا همجنس گرا با المنت های موج سوم فمینیست همه بعد دو سری کنسل شدن و فیلماشون همه تو باکس آفیس شکست خوردن (گوست باستر، اوشن 8 و...) این شخصیت ها با فیلمی مثل moonlight و فیلم درام فرق داره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۵
این فیلم ها بسته به نیاز بازار ساخته میشه. نیاز بازار از کجا میاد؟ از مردم. از فرهنگ غالب مردم. این که شما از نظر فرهنگی آمادگی این فیلم رو نداری قابل درکه ولی نفرت پراکنی نسبت به اقلیت ها در کامنتت قابل تحمل نیست.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
LE BIG BOSS
LE BIG BOSS
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۳:۲۶
تا جایی که من یادمه فیلم های ابرقهرمانی برای سنین پایین و با تم خانوادگی بود، حالا چی شده که یهو انقدر مهم شده که این "شخصیت های فانتزی" تو رخت خوابشون چی کار میکنن؟!
Reza-D
Reza-D
Omeedrez
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۰۵
این «همین!» یعنی ترویج یک موضوع خلاف طبیعت انسان برخی افراد وقتی به چیزی علاقه پیدا میکنن که برخلاف طبیعته؛ برای توجیه عمل خودشون تلاش میکنن دلیلی برای طبیعی بودنش بتراشن همجنسگرایی هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر شما فقط یک دلیل؛ تاکید میکنم فقط یک دلیل بیارید که اثبات کنه همجنسگرایی یک عمل طبیعیه؛ من خودم مدافعش خواهم شد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
LE BIG BOSS
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۹
الان مگه قراره المان س ک س وارد کنن؟ اصلا المان س ک س دقیقا چی هست؟ الان صرفا گفتن این خانم قرار نیست از مردها خوشش بیاد، همین.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
LE BIG BOSS
LE BIG BOSS
Omeedrez
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴
نه لباس تنگ پوشیدن با وارد کردن المنت های س ک س خیلی فرق داره. (درضمن همون کمیک بوک ها رو هم از سال 1940 تا 1958 جلوی چاپش گرفتن و تلاش کردن تغرییش بدن گروه مسیحی به خاطر اینکه که خوانده پسند نبود)
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۸
فیلم های قهرمانی،از روی کتاب هاشون ساخته میشه. کتاب ها هم قرار نبوده برای خانواده ها باشه! یه نگاه به لباس واندرومن تو کتاب ها بنداز، تو زمان خودش تقریبا برهنه طور بوده و برای خانواده ها غیر قابل تحمل.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ