news-background
news-background

شان پن: اوکراین پیروز است؛ اگر خدایی باشد، انتقامی از روسیه می‌گیرد که فراتر از تصور همه است

پن می‌گوید: «هیچ‌کس در این دنیا مثل زلنسکی در رهبری آزموده نشده است.»

«شان پن» می‌گوید اوکراین پیروز جنگ مقابل روسیه خواهد بود اما هزینه این پیروزی نامعلوم است. این بازیگر ۶۱ ساله برنده اسکار سه‌شنبه این هفته در مصاحبه با «شان هنیتی» در شبکه «فاکس نیوز» می‌گوید: «هیچ‌کس در این دنیا [مثل ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین] در رهبری [یک کشور] آزموده نشده است.»

پن که پس از حمله روسیه به اوکراین سفر کرد تا یک مستند بسازد و فردی نسبتاً لیبرال است، در پاسخ به این پرسش هنیتی محافظه‌کار که آیا اولین تماس تلفنی با او را به یاد می‌آورد یا نه می‌گوید: «گفتم: «به شما اعتماد ندارم.» اما باید به زندگی ادامه داد... همگی از تفرقه‌ای که در کشور ما وجود دارد می‌گوییم، اما وقتی به کشوری قدم می‌گذارید که فوق‌العاده متحد است، [بیشتر] متوجه چیزی که نداریم می‌شوید. این آدم‌ها برای همان رؤیایی می‌جنگند که به همه ما آمریکایی‌ها انگیزه می‌دهد.»

بازیگر «خط باریک قرمز» (Thin Red Line) می‌گوید: «در [زلنسکی]، خصوصیتی را دیدم که هرگز در زندگی‌ام ندیده بودم... یک نوع شهامت شگفت‌‌آور در چشمانش بود. هیچ‌کس در این دنیا مثل این بشر در رهبری [یک کشور] آزموده نشده است.»

پن در پاسخ در واکنش به این ادعای هنیتی که دکترین او برای پیروزی ترور پوتین مانند «ابوبکر بغدادی» و «قاسم سلیمانی» است می‌گوید: «برای من روشن است، اوکراین پیروز این [جنگ] خواهد شد، سؤال این است که به چه قیمتی. اوکراینی‌ها برای پیروزی می‌جنگند و برای همان چیزی می‌جنگند که ما همین حالا از آن برخورداریم، آزاد بودن و رؤیا دیدن.»

پن در ادامه سعی می‌کند به این پرسش پاسخ ندهد که چه «اقدام مستقیمی» باید علیه روسیه و «ولادیمیر پوتین» رهبر این کشور صورت بگیرد، اما می‌گوید: «اگر خدایی وجود داشته باشد، انتقامی می‌گیرد که فراتر از تصور همه است.»

هنیتی در سال ۲۰۰۷ پن را «دشمن کشور» خوانده بود اما بازیگر «رودخانه مرموز» (Mystic River) می‌گوید این لقب را به «یک نشان افتخار» به همراه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۳۰

قرار بود آمریکا به اوکراین کمک کنه، دیده از آمریکا بخاری بلند نمیشه انداخته گردن خدا

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰

دیگه وقتشه یه فیلم 300 مانند درباره روسیه و پوتین بسازند

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۳۷

همشون اینجورین. تا حالا نه از یمن و سوریه حرف زده نه از جنگ های کشورای آفریقایی. فقط واسه اوکراین گاله رو باز میکنن

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰

برای اینکه یه کشور سفیدپوست غربیه کشورهای «بربر» خاورمیانه و آفریقایی کیلویی چند؟

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱

شون پن قیافه خوبی داری ولی مغز نداری

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲

شون پن قیافه خوبی داره؟ دقیقا کجای قیافش خوبه که ما نمی بینیم؟

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴

اگه خدایی وجود داشت قبلش یه نگاهی به ایران مینداخت

نمایش اسپویل
بیشتر