news-background
news-background

مایکل بی: وقتی در اوکراین کودکان روی هوا می‌روند سیلی ویل اسمیت چه اهمیتی دارد؛ دنیل ردکلیف و ریچل زگلر دیگر سلبریتی‌های بی‌تفاوت به حواشی اسکار ۲۰۲۲

«مایکل بی» حاضر نیست در مورد سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم اهدای جوایز اسکار (Oscars 2022) اظهار نظر کند. بی که سابقه همکاری با اسمیت را در فیلم‌های اکشن «پسران بد» (Bad Boys) و دنباله آن (Bad Boys II) دارد، در مورد رفتار اسمیت به «یاهو» می‌گوید «واقعاً اهمیتی نمی‌دهم.»

بی می‌گوید: «[مراسم را] نگاه نمی‌کردم. دیدمش. اولاً باید بگویم که اشتباه است. واقعاً برایم اهمیتی ندارد. هالیوود بسیار خود-شیفته است. همین حالا در اوکراین کودکانی روی هوا می‌روند. باید در مورد این حرف بزنیم. واقعاً برای من اهمیتی ندارد.»

این فیلمساز ادامه می‌دهد: «با [اسمیت] همکاری کرده‌ام. او چنین آدمی نیست. هیچ‌وقت ندیده‌ام که این‌گونه آرامش خود را از دست بدهد. فکر کردم ساختگی است چون لبخندش را دیدم. وقتی ویل در محل فیلمبرداری با آدم‌ها شوخی می‌کرد و سر به سر آن‌ها می‌گذاشت من آن‌جا بودم. این یک سیلی بود. نه یک مشت. در مبارزه بسیار مهارت دارد، آموزش دیده.  رفتارش در ابتدا اشتباه بود. اما بعد فریادش را شناختم... او خشمگین شده بود.»

دو قسمت اول «پسران بد» بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. اسمیت در سال ۲۰۲۰ در قسمت سوم تحت عنوان «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) که ۴۲۶ میلیون دلار فروخت اما سونی کارگردانی این فیلم را به کارگردانان دیگری سپرد. بی امسال فیلم «آمبولانس» (Ambulance) با بازی «جیک جیلنهال» را روی پرده دارد.

پیش از بی، «دنیل ردکلیف» بازیگر «شهر گمشده» (The Lost City) و «ریچل زگلر» بازیگر موزیکال «داستان وست ساید» (West Side Story) نسبت به مصاحبه در مورد سیلی اسمیت اظهار بی‌میلی کرده بودند.

ردکلیف در مصاحبه با برنامه «صبح به‌خیر بریتانیا» گفته بود: «به حدی از شنیدن نظر آدم‌ها در مورد این اتفاق خسته شده‌ام که نمی‌خواهم نظر دیگری به آن اضافه کنم.» ستاره «هری پاتر» (Harry Potter) در بخش دیگری از مصاحبه اعتراف می‌کند که شماره تماس «کنت برانا» کارگردان برنده اسکار «بلفست» (Belfast) و هم-بازی‌اش در «هری پاتر» را ندارد و کسب اسکار را به او تبریک نگفته است: «نه، شماره او را ندارم، این اعتراف وحشتناکی است؟»

زگلر یکشنبه شب این هفته روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز «گرمی» در مصاحبه با «اکسترا تی‌وی» به درگیری اسمیت و راک واکنش نشان داد و گفت: «احساس می‌کنم که به من ربطی ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید