news-background
news-background

فیلمبرداری Extraction 2 به پایان رسید

«سم هارگریو» کارگردان «آزادسازی ۲» (Extraction 2) در اینستاگرام پایان فیلمبرداری پروژه را تأیید کرد. این فیلمساز هفته گذشته تأیید کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌های مرتبط با «کریس همسورث» به اتمام رسیده است.

فیلمبرداری پروژه از پاییز گذشته و ماه نوامبر آغاز شده بود. از آن زمان تاکنون، هارگریو، همسورث و «گلشیفته فراهانی» تصاویری از محل فیلمبرداری منتشر کرده بودند. در هفته‌های اول تصویری از همسورث در یک لوکیشن برفی روی یک قطار به اشتراک گذاشته شده بود با این حال هنوز از داستان فیلم جزئیاتی درز نکرده جز اینکه «تایلر ریک» با بازی همسورث از تیراندازی‌های صحنه‌ پایانی قسمت اول جان سالم به در برده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر زنده ماندن ریک را تأیید کرد.

صحنه تعقیب و گریز ۱۲ دقیقه‌ای «آزادسازی» که با تک-برداشت فیلمبرداری شده، یکی از لحظات به‌یادماندنی قسمت اول این چندگانه بود. «جو روسو» به عنوان نویسنده فیلمنامه دنباله بازگشته است.

«آزادسازی» که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در ماه‌های ابتدایی پاندمی، پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.

هارگریو در مورد فیلمبرداری دنباله پیش‌تر به «کلایدر» گفته بود: «زیبایی این فیلم‌های اکشن و بزرگ این است که فیلمسازان را – از جمله خود من – به چالش می‌کشند و انتظار را فراتر می‌برند. مثلاً شما چگونه می‌خواهید انتظارات را فراتر ببرید وقتی فیلم‌های اکشن زیادی عرضه شده‌اند. حتی پس از «آزادسازی»، بسیاری از فیلم‌ها آمدند و مرز‌ها را پشت سر گذاشتند بنابراین ما باید فراتر از آن‌ها برویم. ما باید سطح اکشن را ارتقاء دهیم.»

فراهانی نوروز ۱۴۰۱ را در محل فیلمبرداری قسمت دوم جشن گرفت. او در استوری‌های اینستاگرامش گفت: «دوستان نازنینم، سال نو شما مبارک. نوروزتان مبارک. من تمام روز سر کار بودم. اولین سالی بود که حتی باید لحظه سال تحویل سر کار می‌ماندم. و الان هم که می‌بینید برگشته‌ام. شب عید توی اتاق هتل… خودم و خودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید