news-background
news-background

جیم کری: به خودمان فشار زیادی تحمیل می‌کنیم و تشویق می‌شویم که هرگز قانع نباشیم؛ Riddler فیلم The Batman با سلیقه من سازگار نیست

«جیم کری» هنوز فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» را ندیده اما «احساس مختلفی» در مورد شخصیت «ریدلر» با بازی «پل دینو» در این عنوان دارد. کری در سال ۱۹۹۵ این نقش در فیلم «بتمن برای همیشه» (Batman Forever) «جول شوماخر» بازی کرده است. آن نسخه، شخصیتی شوخ و شنگ در یک لباس پرزرق‌وبرق و سبز رنگ بود و شباهت اندکی به نسخه دینو داشت.

کری در مصاحبه با «یونیلد» می‌گوید: «فیلم را ندیده‌ام. نسخه بسیار تخلی است. در موردش احساسات مختلفی دارم. [پل دینو] را به عنوان یک بازیگر خیلی دوست دارم، بازیگر فوق‌العاده‌ای است.»

کری در رابطه با نحوه قربانی گرفتن «ریدلر» و به جا گذاشتن اثری از خود اضافه می‌کند: «نگران هستم. در من یک نوع نگرانی وجود دارد برای چسب زدن به صورت آدم‌ها و تشویق دیگران به انجام همین عمل. برخی روانی‌ها ممکن است از این روش الهام بگیرند... در مورد چیزهایی که انتخاب می‌کنم خودآگاهی دارم... می‌دانم که جایگاهی برای خود دارد، و نمی‌خواهم نقدش کنم، اما با سلیقه من سازگار نیست... بسیار خوش‌ساخت است، چنین فیلم‌هایی بسیار خوش‌ساخت‌اند.»

کری در فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) پارامونت نقش شخصیت شرور «رباتنیک» را بازی کرده که «بمب‌های کارتونی دارد و به کسی آسیبی نمی‌رسد.» کری در سال‌های گذشته از اعمال خشونت بیزاری جسته و حتی از فیلم «خفن ۲» (Kick-Ass 2) خودش انتقاد کرده بود: «از بازی در این فیلم شرمسار نیستم اما رخدادهای اخیر در دلم تغییراتی پدید آورده است.»

کری که اخیراً از رفتار «ویل اسمیت» در اسکار و سیلی زدن به «کریس راک» به شدت انتقاد کرده بود، در مصاحبه دیگری با «اسوشیتد پرس» می‌گوید «جیدا پینکت اسمیت» دختری «سرسخت» است که «می‌تواند از خودش دفاع» کند: «به عنوان یک مشکل بزرگ‌تر می‌بینمش، مشکل شکسته شدن حد و مرزها – مرزها و روا دانسته شدن برخی رفتارها. حقیقت این است که جواز اعمال خشونت به افراد وقتی حرفی که دوست ندارند را می‌شنوند داده شده. اما نباید این‌گونه باشد.»

این بازیگر ۶۰ ساله ادامه می‌دهد: «به نظر من آدم‌هایی چون ویل یا خود من، تحت فشار زیادی زندگی می‌کنیم. به خودمان فشار زیادی تحمیل می‌کنیم و از سوی این مملکت تشویق می‌شویم که هرگز دست برنداریم و هرگز قانع نباشیم و وقتی به زندگی خود نگاه می‌کنیم نگوییم: «می‌دانی؟ کافی است. به اندازه کافی دارم. به اندازه کافی کار کرده‌ام. به نه شغل احتیاج ندارم. نیازی نیست تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگر، و ستاره باشم و یک کمپانی تولید موسیقی داشته باشم و در تیک‌تاک فعالیت کنم، در شبکه‌های اجتماعی باشم، و یک سریال ریلیتی داشته باشم و زندگی باطنی‌ام را در یک برنامه تراپی به اشتراک بگذارم.»

کری اضافه می‌کند: «فراتر از گنجایش ماست. و به تدریج علائم زندگی فراتر از گنجایش و شکستن زیر فشار را می‌بینیم. مسئله این بود. مسئله فراتر از توهین به همسر یک بازیگر بود. جیدا دختر سرسختی است. می‌تواند از خودش دفاع کند. به شکل فیزیکی به او حمله نشد.» او در پایان می‌گوید: «من [ویل اسمیت] را به خاطر این رفتار محکوم نمی‌کنم. فقط رفتار اشتباهی است.»

فیلم «بتمن» ریوز تاکنون ۳۳۰ میلیون دلار در آمریکا و ۶۷۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. کری ۸ آوریل در «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶

جیم کری چقدر خوب درمورد این موضوع صحبت میکنه

نمایش اسپویل