news-background
news-background

ادی مورفی نقش جرج کلینتون خواننده آمریکایی را بازی می‌کند

«ادی مورفی» در یک فیلم بیوگرافیکال نقش «جرج کلینتون» رهبر دسته موسیقی «پارلمنت-فانکدلیک» را بازی خواهد کرد. مورفی به همراه «کاترین دیویس» و «جان دیویس» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود اما نویسنده فیلمنامه هنوز انتخاب نشده است. مورفی به دنبال موفقیت «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America)، سپتامبر سال ۲۰۲۱ قراردادی برای تولید سه فیلم با آمازون منعقد کرد.

کلینتون را «پدرخوانده فانک» و به همراه «جیمز براون» و «اسلای استون» از پیشگامان ژانر موسیقی فانک می‌دانند. این فیلم داستانی در مورد آغاز فعالیت‌های هنری کلینتون در دهه ۱۹۴۰ در کارولینای شمالی و نحوه شکل‌گیری دسته موسیقی «پارلمنت-فانکدلیک» روایت خواهد کرد که تأثیر بسیاری بر هنرمندان نسل هیپ-هاپ از جمله «اسنوپ داگ»، «آیس کیوب» و «دکتر دره» داشت.

مورفی با فیلم «دلمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name) نتفلیکس با دیویس همکاری کرد و سپس در دنباله فیلم کمدی کلاسیک «سفر به آمریکا» ظاهر شد. این کمدین به زودی فیلمبرداری کمدی «شما مردم» (You People) به کارگردانی «کنیا بریس» را آغاز می‌کند و به همراه «جونا هیل»‌ مقابل دوربین می‌رود. مورفی سپس از تابستان آینده «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop 4) را تولید می‌کند و یک بار دیگر در نقش «الکس فولی» ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید