news-background
news-background

دنباله‌ی Beverly Hills Cop با «ادی مورفی» به نت‌فلیکس می‌آید

نت‌فلیکس امتیاز تولید و یک دنباله برای «پلیس بورلی هیلز» (Beverly Hills Cop) را خریداری کرد. مورفی ماه گذشته کمدی جدید «اسم من دولمایت است» (Dolemite is My Name) را هم در این شبکه عرضه کرده و با نقدهای مثبتی بسیاری مواجه شده بود. در دنباله‌ی فیلم او بار دیگر نقش «اکسل فولی» را بازی خواهد کرد، یک پلیس اهل دیترویت که خود را با خیابان‌های پرزرق و برق بورلی هیلز وفق می‌دهد. دو قسمت ابتدایی فیلم در گیشه پرفروش شدند، اما «پلیس بورلی هیلز ۳» در سال ۱۹۹۴ چه از لحاظ تجاری چه هنری به شکست انجامید. پارامونت تمامی سه قسمت قبلی را روی پرده برده اما امتیاز فیلم را به نت‌فلیکس واگذار کرده است.

«باب بکیش» مدیرعامل ویاکام که پارامونت را تحت مالکیت دارد این انتقال را تأیید کرده است. این استودیو همکاری خود با مورفی را همچنان ادامه می‌دهد و به زودی «ورود به آمریکا ۲» (Coming 2 America) را برای سال ۲۰۲۰  به تولید می‌رساند. پارامونت در سال‌های اخیر سخت کوشید تا «پلیس بورلی هیلز» را احیا کند و حتی در مقطعی تا مرز تولید یک سریال تلویزیونی هم پیش رفت.

امسال دنباله‌هایی برای چندگانه‌های قدیمی از جمله «ترمیناتور»، «درخشش» و «مردان سیاه‌پوش» به تولید رسیده که همگی از گیشه به سختی شکست خورده‌اند. پارامونت حقوق سه قسمت اول چندگانه‌ی «پلیس بورلی هیلز» را حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید