news-background
news-background

تهیه‌کنندگان Parallel Mothers آلمودوار به اشتباه وبسایت رسمی آکادمی را ناقض کپی رایت اعلام کردند

تهیه‌کنندگان فیلم نامزد اسکار «مادران موازی» (Parallel Mothers) وبسایت رسمی آکادمی را نقض‌کننده کپی‌رایت می‌دانند. در حالی که مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) تا ساعتی دیگر در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد، تهیه‌کنندگان این فیلم اسپانیایی که محصول کمپانی «ال دسئو» است، درخواست کرده‌اند که فیلم از وبسایت رسمی آکادمی حذف شود.

«مادران موازی» در بخش بهترین بازیگر زن برای «پنه‌لوپه کروز» و بهترین موسیقی متن نامزد اسکار است. «ال دسئو» مانند دیگر کمپانی‌های فیلمسازی، درخواست‌هایی برای حذف نسخه‌های قاچاق فیلم ارائه داده است. این درخواست‌ها اغلب متوجه وبسایت‌های دانلود غیرمجاز است، اما «تورنت فریک» می‌نویسد تهیه‌کنندگان «مادران موازی» به گوگل هشدار داده‌اند که نسخه قاچاقی از فیلم در وبسایت رسمی آکادمی (Oscars.org) قرار دارد در حالی که در یو‌آر‌ال ارائه شده تنها راه‌یابی «مادران موازی» به فهرست اولیه نامزدهای اسکار درج شده است.

اشتباه کمپانی به اینجا ختم نشده و «ال دسئو» از گوگل خواسته است تا صفحه مرتبط با فیلم «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» (The Skin I Live In) دیگر اثر آلمودوار در وبسایت «انجمن فیلم آستین» را حذف کند.

«ال دسئو» علاوه بر این، همچون کمپانی‌های نتفلیکس، آمازون و کملبیا پیکچرز، وبسایت استریم قانونی OTTPlay را هدف قرار داده است. نتفلیکس از گوگل خواسته بود مقاله‌ای در مورد سریال «سرقت پول» (The Money Heist) را حذف کند، در حالی که آمازون صفحه‌ای را گزارش کرده بود که در آن به خواننده توصیه می‌شد سریال «پسران تقدیم می‌کند: شیطاین» (The Boys Presents: Diabolical) را به صورت قانونی ببینند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید