news-background
news-background

همکاری دونالد گلاور با مالیا اوباما برای خلق یک شخصیت «بیانسه-گونه» در یک سریال

«دونالد گلاور» فاش کرد که در یک سریال جدید برای آمازون با «مالیا اوباما» همکاری می‌کند. این سریال پیرامون یک شخصیت «بیانسه-گونه» خواهد بود. گلاور در مورد دختر بزرگ‌تر باراک و میشل اوباما می‌گوید: «او یک انسان فوق‌العاده با استعداد است. قدرت تمرکزش بسیار بالاست و خیلی سخت‌کوش است.»

«ونتی فرن گزارش داده است که خالق «آتلانتا» (Atlanta) در مراسم افتتاحیه سریال در لس‌آنجلس می‌گوید: «احساس می‌کنم که به زودی اتفاقات خوبی برای او پیش می‌آید. سبک نویسندگی او عالی است.»

«مالیا اوباما» بیست و سه ساله، سابقه کارآموزی در سریال «دختران» (Girls) شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۱۵ و در کمپانی واینستین در سال ۲۰۱۷ را داشته و منشی صحنه سریال «موجود» (Extant) «هالی بری» بوده است. او یکی از نویسندگان سریال جدید گلاور به همراه «استیون گلاور» برادر کوچک‌تر خالق «آتلانتا» است.

«استیون گلاور» در مورد مالیا می‌گوید: «دونالد همیشه می‌گوید زاویه دید اهمیت دارد و افرادی که دارای نگاه‌های گوناگون‌اند برای اتاق نویسندگان اهمیت دارند. مالیا بدون تردید در مورد هر مسئله‌ای نگاهی منحصر به فرد دارد. بنابراین می‌خواستیم داستان‌هایش را بشنویم و با او همکاری کنیم.»

پخش فصل سوم «آتلانتا» از شبکه اف‌اکس ۲۴ مارس آغاز شد. «برایان تایری هنری»، «زازی بیتس» و «لاکیث استنفیلد» برای بازی در نقش‌های پیشین خود بازگشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید