news-background
news-background

شبکه HBO Max فصل دوم And Just Like That را می‌سازد؛ بازگشت Tourist و Vigil بی‌بی‌سی برای فصل دوم

شبکه اچ‌بی‌او مکس سه‌شنبه این هفته تولید فصل دوم سریال «به همین سادگی» (And Just Like That) با تهیه‌کنندگی «مایکل پاتریک کینگ» که دنباله‌ای برای «جنسیت و شهر» (Sex and the City) است را تأیید کرد. قسمت اول این سریال پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ عناوین اریجینال شبکه لقب گرفت.

داستان ریبوت شخصیت‌های کری، میراندا و شارلوت با بازی «سارا جسیکا پارکر»، «سینتیا نیکسون» و «کریستین دیویس» را پس از پشت سر گذاشتن زندگی و روابط پیچیده در سی و چند سالگی تا زندگی و روابط حتی پیچیده‌تر در پنجاه و چند سالگی را دنبال می‌کند. شخصیت سامانتا با بازی «کیم کاترال» در این ریبوت غایب بود.

«سارا رامیرز»، «ساریتا چادوری»، «نیکول آری پارکر»، «کارن پیتمن»، «کریس ناث»، «ماریو کانتونه»، «دیوید آیگنبرگ»، «ویلی گارسون» و «ایوان هندلر» دیگر بازیگران «و به همین سادگی» بودند.

این ریبوت نقدهای بسیار بدی دریافت کرد و هواداران از سرنوشت شخصیت‌های ناراضی بودند. اما مشکل مهم‌تر زمانی به وجود آمد که «کریس ناث»، بازیگر نقش «آقای بیگ» از سوی چند زن به آزار جنسی متهم شد. او در نهایت از قسمت پایانی حذف شد در حالی که تنها بازیگر ریبوت نبود که از سریال احیاشده «جنسیت و شهر» دور می‌ماند.

شبکه بی‌بی‌سی این هفته سفارش ساخت فصل دوم چهار سریال «توریست» (The Tourist)، «زمان» (Time)، «شب‌زنده‌دار» (Vigil) و «پاسخ‌گو» (The Responder) را صادر کرد.

«توریست» با بازی «جیمی دورنان» پربیننه‌ترین درام سال ۲۰۲۲ تا امروز بوده و شش اپیزود آن ۱۲ میلیون بیننده داشته است. در سریال «پاسخ‌گو» که پس از ۳۰ روز ۱۰ میلیون بیننده داشته، «مارتین فریمن»‌ نقش‌آفرینی کرده است. فصل دوم این مجموعه همچون فصل اول در لیورپول فیلمبرداری خواهد شد.

سریال «شب‌زنده‌دار» با بازی «سوران جونز» پربیننده‌ترین درام جدید بریتانیا از سال ۲۰۱۸ بوده و قسمت اول آن پس از یک ماه ۱۳ میلیون بیننده داشته است. فصل دوم داستانی در اسکاتلند روایت می‌کند.

درام «زمان» با بازی «شان بین» و «استیون گراهام» یکی از پربیننده‌ترین درام‌های جدید سال ۲۰۲۱ بود و آمار بیننده ۱۲ میلیونی را به جا گذاشته است. فصل دوم با بازیگران جدید و در زندان زنان ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید