news-background
news-background

بازگشت The Flash برای فصل نهم و ۶ سریال دیگر CW تأیید شد

شبکه CW سفارش ساخت فصل جدید هفت سریال از جمله «فلش» (The Flash) را صادر کرد. این شبکه تولید فصول تازه سریال‌های «تمام آمریکایی» (All American)، «کونگ فو» (Kung Fu)، «نانسی درو» (Nancy Drew)، «ریوردیل» (Riverdale)، «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) و «واکر» (Walker) را تأیید کرده است.

این شبکه اغلب در ماه ژانویه سفارس ساخت فصل جدید سریال‌هایش را صادر می‌کرد، اما احتمال فروخته شدن شبکه سبب شد که تمدید شدن سریال‌ها تا امروز به تأخیر افتد.

«فلش» که سریال پرچمدار شبکه است، برای فصل نهم بازمی‌گردد و به طولانی‌ترین سریال «اروورس» تبدیل خواهد شد. سریال «ارو» (Arrow) پس از هشت فصل به پایان رسیده و راه را برای تولید اسپین‌های بیشتر بر اساس شخصیت‌های دی‌سی باز کرده بود.

«تمام آمریکایی» برای فصل پنجم و «سوپرمن و لوییس» و «واکر» برای فصل سوم بازخواهند گشت. «ریوردیل» نیز سفارش ساخت فصل هفتم را دریافت کرده، در حالی که «کونگ فو» برای فصل سوم بازمی‌گردد. «ناسی درو» از سوی دیگر وضعیت مبهم‌تری داشت اما فصل چهارم آن ساخته خواهد شد.

احتمال تولید فصل دوم سریال‌های «نایومی» (Naomi)، «۴۴۰۰» (4400)، و «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه» (All American: Homecoming) وجود دارد اما هنوز چراغ سبز دریافت نکرده‌اند. سرنوشت «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) و تولید فصل هفتم آن و دیگر سریال‌های شبکه از جمله «بت‌وومن» (Batwoman) که فصل سوم آن پخش شده، همچنان نامشخص است. تاریخ پخش فصل سوم «استارگرل» (Stargirl) و فصل چهارم «در تاریکی» (In the Dark) نیز هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید