news-background
news-background

بازگشت کریستینا ریچی به دنیای Addams Family پس از ۳۰ سال با سریال Wednesday نتفلیکس و تیم برتون پیوست

«کریستینا ریچی» با سریال لایو-آکشن «ونزدی» (Wednesday) نت‌فلیکس به دنیای «خانواده آدامز» (Addams Family) بازمی‌گردد. ریچی سی سال قبل در «خانواده آدامز» و «ارزش‌های خانواده آدامز» (The Addams Family Values) نقش «ونزدی آدامز» را بازی کرده بود.

«ددلاین» گزارش داده است که ریچی در سریال «ونزدی» نقش یک شخصیت جدید را بازی می‌کند و نقشی کلیدی در داستان خواهد داشت. تولید این سریال از چندین ماه قبل آغاز شده و تا اواخر ماه مارس در رومانی ادامه پیدا می‌کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «جنا اورتگا»، «لوییز گوزمن» و «کاترین زتا-جونز» به این پروژه ملحق شده‌اند. اورتگاه نقش «ونزدی»، گوزمن نقش «گومز آدامز» همسر مورتیشیا و زتا-جونز نقش «مورتیشیا» را بازی می‌کنند. این سریال نوجوانانه به نویسندگی «ال گاف» و «مایلز میلار» پدید‌آورندگان «اسمال‌ویل» (Smallville) و کارگردانی «تیم برتون» به تولید می‌رسد و داستانی در مورد دوران تحصیل شخصیت «ونزدی آدامز» در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز بگشاید.

«ونزدی» اولین سریال لایو-اکشن برتون و اولین کارگردانی تلویزیونی او خواهد بود. او به همراه گاف و میلار به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانر در تولید سریال مشارکت می‌کنند. «ونزدی» محصول استودیوی ام‌جی‌ام است.

داستان «خانواده آدامز» در سال ۱۹۳۸ توسط «چارلز آدامز» کارتونیست آمریکایی خلق شد و تاکنون چند اقتباس سینمایی از آن صورت گرفته است: یک فیلم با بازی «انجلیکا هیوستن» و «رائول جولیا» و «کریستفر لوید» و اخیراً یک فیلم انیمیشن پرفروش که دنباله‌ی آن نیز در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

ریچی به تازگی در سریال «یلوجکتس» (Yellowjackets) شوتایم دیده شده و برای فصل دوم بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید