news-background
news-background

آدرین برودی: جک نیکلسون در سال ۲۰۰۳ از بازیگران نامزد درخواست کرد مراسم اسکار را به خاطر حمله آمریکا به عراق تحریم کنند

«آدرین برودی» در مصاحبه با «ساندی تایمز» فاش کرده است که به دنبال حمله ایالات متحده به عراق در سال ۲۰۰۳، «جک نیکلسون» به دنبال تحریم مراسم اهدای جوایز اسکار بوده است. حمله آمریکا به خاک عراق تنها چند روز پیش از برگزاری مراسم اسکار سال ۲۰۰۳ اتفاق افتاد. برودی می‌گوید نیکلسون از همه بازیگران نامزد اسکار دعوت کرده بود به منزل او بیایند تا در مورد نحوه واکنش به این جنگ بحث شود.

برودی می‌گوید: «گفتم: «شما را نمی‌دانم بچه‌ها، اما من می‌روم.» گفتم: «باید حضور پیدا کنم. والدینم می‌آیند. این فرصت همیشه پیش نمی‌آید. می‌دانم که شما دوستان همگی برنده شده‌اید. می‌توانید کنار بکشید. اما من نمی‌توانم.»»

برودی برای بازی در فیلم «پیانیست» (The Pianist) نامزد اسکار بود و با نیکلسون برای «درباره اشمیت» (About Schmidt)، «نیکلاس کیج» برای «اقتباس» (Adaptation)، «دنیل دی-لوییس» برای «دارودسته نیویورک» (Gangs of New York) و «مایکل کین» برای «آمریکایی آرام» (The Quiet American) رقابت می‌کرد. بازیگران تصمیم گرفتند که مراسم را تحریم نکنند و برودی پس از ورود به روی صحنه، «هالی بری» اهداکننده جایزه را بوسید.

برودی روی صحنه جنگ عراق را فراموش نکرد و گفت: «امشب از اندوه بسیاری سرشارم چرا که جایزه را در زمان عجیبی دریافت می‌کنم. تجربه من از تولید این فیلم باعث شد که از اندوه و رفتارهای غیرانسانی مردم در زمان جنگ، و عواقب جنگ بسیار آگاه باشم. به هرچه که اعتقاد دارید، چه خداوند چه الله، باشد که راهنماییتان کند، و بیایید برای یک راه حل صلح‌آمیز و سریع دعا کنیم.»

در بخشی دیگر از مصاحبه، برودی می‌گوید امروز حتی توان دیدن فیلم «پیانیست» را ندارد: «حتی نمی‌توانم فیلم را نگاه کنم. نمی‌توانم. وقتی در موردش حرف می‌زنم به شکلی به گریه می‌افتم.» او در ادامه توضیح می‌دهد که فشار تغییر وزن او را «بیمار» کرده است: «مضاعف بود. رژیم غذایی لاغری داشتم، سپس باید وزنم را افزایش می‌دادم. متابولیسم بدنم تغییر کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳

درود بر جک نیکلسون ولی اگه جنگ نمی شد عراقیها چطور از دست صدام خلاص می شدند؟

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

تفکر چیزی که همه ندارن تو زمانی که همه دنبال عیاشی لذت بودن نیکلسون مثل مارلون براندو زمان خودش دنبال توجه به محکومیت این افتضاح بوده

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۱۷

حیف! اگه تحریم می‌کردن، همون لحظه بوش سر خرو کج می‌کرد و جنگ تعطیل می‌شد :))) دم آدرین برودی گرم که به همچین مسخره‌بازی‌ای تن نداد.

نمایش اسپویل