news-background
news-background

تریلر سریال Anatomy of a Scandal با بازی سی‌ینا میلر

«دیوید ای. کلی» تهیه‌کننده سریال «آناتومی یک رسوایی» است.

اولین تریلر سریال «آناتومی یک رسوایی» (Anatomy of a Scandal) با بازی «سی‌ینا میلر» در نقش زنی که با خیانت همسرش کنار می‌آید منتشر شد.

«روپرت فرند» در این سریال نقش همسر میلر را بازی می‌کند که به تجاوز متهم شده و از نفوذش در پارلمان برای جلوگیری از سقوط متوسل شده است. «کیت وود‌کرافت» با بازی «میشل داکری» نیز انگیزه‌های خودش را برای پیگیری این پرونده دارد.

این سریال تریلر و روان‌شناسانه بر اساس رمانی به همین نام نوشته «سارا وان» اقتباس شده است. «دیوید ای. کلی» خالق سریال «درماندگی» (The Undoing) تهیه‌کننده پروژه به همراه «ملیسا جیمز گیبسون» و «اس.جی. کلارکسون» کارگردان سریال است.

دیکر بازیگران سریال «نایومی اسکات»، «جوست سایمون»، «جفری استریتفیلد»، «جاشوا مک‌گوایر»، «لیز وایت»، «نانسی فارینو»، «هانا داد»، «بن ردکلیف»، «جیک سیمانس»، «آنی هاوورث»، «املی بی-اسمیت» و «سباستین سلوود» خواهند بود.

میلر در سال ۲۰۲۰ به مجله «ونتی فر» گفته بود که «آناتومی یک رسوایی» سریالی «بهنگام و مهم» است که می‌پرسد «تجاوز چیست؟» و «یک نفر چقدر خوب می‌تواند دیگری را بشناسد؟» میلر اضافه می‌کند: «عمیق و بی‌پرده است، و توسط گروهی عالی از تهیه‌کنندگان و نویسندگان ساخته خواهد شد، من یکی از هواداران «اس.جی. کلارکسون» هستم.» کلارکسون سابقه کارگردانی سریال «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «مدافعان» (The Defenders) را دارد.

سریال «آناتومی یک رسوایی» ۱۵ آوریل از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید