news-background
news-background

تمایل سم ریمی به کارگردانی فیلم‌های Spider-Man بیشتر و Batman

«سم ریمی» از آغاز دوران فیلمسازی‌اش در دهه ۱۹۸۰ به کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی تمایل نشان می‌داد. وقتی فرصتی برای کارگردانی فیلم‌هایی بر اساس شخصیت «بتمن» یا «سایه» (The Shadow) پیدا نکرد، تصمیم گرفت ابرقهرمان خودش را خلق کند و نتیجه آن فیلمی بود تحت عنوان «دارکمن» (Darkman) که در سال ۱۹۹۰ عرضه شد. دوازده سال بعد، ریمی برای کارگردانی «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) برگزیده شد، و به دنبال موفقیت آن دو دنباله دیگر را هم ساخت.

ریمی در بیستمین سالگرد اکران قسمت اول «مرد-عنکبوتی»، با فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) که ۶ مه اکران خواهد شد بازگشته است. این فیلمساز در مصاحبه با «امپایر» می‌گوید همچنان به کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌مند است، به‌ویژه وقتی بحث شخصیت‌هایی به جز «پیتر پارکر» در میان باشد.

رمی می‌گوید: «همیشه عاشق «بتمن» بوده‌ام. اگر روزی بت-سیگنال را در هوا می‌دیدم، می‌دویدم. اگر آن صدای خنده عمیق و غرغره-مانند «سایه» را از تاریکی می‌شنیدم، با تردید به بیرون قدم می‌گذاشتم.»

از «مرد-عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) ریمی با بازی «توبی مگوایر» پانزده سال می‌گذرد، اما فیلمساز همچنان تمایل دارد فیلم «مرد-عنکبوتی» دیگری بسازد. ریمی می‌گوید یک فیلم «مرد-عنکبوتی» دیگر با به دنباله «دکتر استرنج» ترجیح می‌دهد: ««مرد-عنکبوتی» بالاتر از «دکتر استرنج» قرار می‌گیرد، اما نمی‌خواهم آن را در رتبه‌های پایین فهرست بگذارم.»

ریمی در بخش دیگری از مصاحبه به فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید به این فیلم با بعضی از بازیگران سه‌گانه او افتخار می‌کند: «مثل این است که یک نفر گفته باشد: «آن دوست قدیمی‌ات که از دنیا رفته را به یاد می‌آوری؟ ما راهی پیدا کرده‌ایم تا لحظات کوتاهی زنده‌اش کنیم.»»

«بندیکت کامبربچ» بازیگر نقش «دکتر استرنج» در «دنیای سینمایی مارول» اخیراً ادعا کرده است که دنباله «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» فیلمی به بزرگی «راهی به خانه نیست» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید