news-background
news-background

جاسی اسمالت سرانجام برای صحنه‌سازی یک حمله نژادستیزانه به ۵ ماه حبس محکوم شد

ماجرای جنجالی «جاسی اسمالت» سرانجام پنجشنبه این هفته به انتها رسید و یک قاضی در شیکاگو این بازیگر آفریقایی تبار را به جرم صحنه‌سازی یک حمله نژادستیزانه به پنج ماه حبس و پرداخت ۱۲۰ هزار دلار برای جبران خسارت و ۲۵ هزار دلار جریمه محکوم کرد. اسمالت در حالی که با دستبند از دادگاه خارج می‌شد فریاد زد: «من بی‌گناهم!»

اسمالت با صدای بلند ادامه داد: «من این کار را نکرده‌ام و تمایل به خودکشی ندارم و اگر در آنجا اتفاقی برای من بیفتد، باید بدانید که من آن کار را با خودم نکرده‌ام.»

ویدیوی حمله دو مرد به بازیگر سریال «امپراطوری» (Empire) که روی او مایع سفیدکننده ریختند و طنابی به دور گردنش آویزان کردند اولین بار فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شد و واکنش بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود و سیاستمداران را در پی داشت.

قاضی «جیمز لین» اسمالت را «رسوا» و شهادتش در دادگاه را دروغ خواند. لین می‌گوید: «شما قربانی جرایم نژادستیزانه و نفرت‌پراکنانه نیستید، شما قربانی جرایم ضد-هم‌جنس‌گرایانه نیستید، فقط شارلاتانی هستید که تظاهر می‌کنید قربانی این نوع جرایم هستید، و این رفتار به‌ویژه شرم‌آور است.» قاضی اضافه می‌کند: «نام شما با دروغگویی برابر شده و من تصور نمی‌کنم اتفاقی بدتر از این ممکن باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۱۵

ماه پشت ابر نمی ماند

نمایش اسپویل