news-background
news-background

واکنش کودی اسمیت-مک‌فی به انتقاد سم الیوت از فیلم Power of the Dog

الیوت پیش‌تر فیلم نامزد اسکار «قدرت سگ» را «آشغال» نامیده بود که «کنایه‌هایی به هم‌جنس‌گرایی» می‌زند.

«کودی اسمیت-مک‌فی» به انتقاد «سم الیوت» از فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) «جین کمپیون» واکنش نشان داد. الیوت از مضامین هم‌جنس‌گرایانه این وسترن با بازی «بندیکت کامبربچ» انتقاد کرده بود.

اسمیت-مک‌فی در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید «هیچ‌چیزی» برای گفتن به الیوت در مورد مصاحبه‌اش با «مارک مارون» ندارد: «چون من یک انسان بالغ هستم و به کاری که می‌کنم علاقه دارم، و واقعاً انرژی‌ام را برای چیزی جدا از این نمی‌گذارم.» او سپس برای ستاره سریال «۱۸۸۳» (1883) آرزوی موفقیت می‌کند: «موفق باشد.»

الیوت در مصاحبه با «مارک مارون» این فیلم را «آشغال» نامید و از فقدان بصیرت کمپیون در دنیایی که سعی در بازآفرینی‌اش داشته انتقاد می‌کند و می‌گوید: «این زن چه غلطی می‌کند – در ضمن او کارگردان درخشانی است، آثارش را خیلی دوست دارم، آثار قبلی او را – اما این زن که اهل آن پایین‌هاست [نیوزلند] از غرب آمریکا چه می‌داند؟ چرا فیلمش را در نیوزلند فیلمبرداری می‌کند و اسمش را مونتانا می‌گذارد؟ و می‌گوید غرب به این شکل بوده. این موضوع خیلی من را ناراحت کرد. افسانه این است که این آدم‌ها مشتی مرد ماچو بوده‌اند که با گله‌هایشان زندگی می‌کرده‌اند.»

کامبربچ در مصاحبه با «دیجیتال اسپای» به این اظهارات الیوت واکنش نشان داد و گفت: «چنین آدم‌هایی هنوز در دنیای ما وجود دارند. چه همسایه ما باشند، چه آن طرف خیابان، چه کسی که در یک بار یا پاب یا میادین ورزشی ملاقاتش می‌کنید، پرخاشگری و خشم و استیصال و یک نوع ناتوانی در خودداری یا دانستن اینکه چه کسی هستید در آن لحظه وجود دارد که به آن فرد و همان‌گونه که می‌دانیم، به اطرافیانش لطمه می‌زند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸

خوب گفته خداییش خیلی فیلم آشغالی بود

نمایش اسپویل