news-background
news-background

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در نقش خرس Paddington صداپیشگی کرده است

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور فعلی کشور جنگ‌زده اوکراین در فیلم «پدینگتون» (Paddington) در نقش خرس سخنگو صداپیشگی کرده است. این سیاست‌مدار ۴۴ ساله پیش از رئیس جمهور شدن یک کمدین و بازیگر بوده است.

بسیاری کاربران شبکه‌های اجتماعی صداپیشگی زلنسکی در «پدینگتون» را پس از توییت «هیو بانویل» یکی از بازیگران فیلم که یکشنبه این هفته ارسال شد کشف کردند. بانویل می‌نویسد: «تا امروز نمی‌دانستم که چه کسی در اوکراین برای «خرس پدینگتون» صداپیشگی کرده است. از طرف خودم از شما رئیس جمهور زلنسکی تشکر می‌کنم.» بانویل ویدیویی از صداپیشگی زلنسکی نیز به اشتراک گذاشته است.

رئیس جمهور اوکراین پیش از ورود به سیاست سابقه بازی در سریال طنز «خادم مردم» (Servant of the People) را داشته است. او در نقش مردی به نام «واسیل پتروویچ هولوبرودکو» نقش‌آفرینی کرد که به شکلی غیرمنتظره رهبر کشورش می‌شود. با محبوبیت پیدا کردن این سریال که از فساد دولت اوکراین انتقاد می‌کرد، زلنسکی در یک برنامه زنده تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

زلنسکی در سال ۲۰۱۹ با کسب ۷۳ درصد آرا پیروز انتخابات شد و بر «پترو پروشنکو» غلبه کرد. رئیس جمهور اوکراین پیشنهاد ایالات متحده برای خروج از کشورش را نپذیرفته و می‌گوید در کنار مردمش خواهد ایستاد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید